Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




386198-Somogyi_Pavel-portfolio_sk_doc_Hofmanna

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.4 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Okruh  FYZIKY  byl  pro  žáky  nejatraktivnější,  což  jsme  zjistili  podle  jejich  potlesku  na  závěr. 
Vytvářeli  si  vlastní  raketu  z PET  lahve,  která  létala  opravdu  velmi  rychle,  a  proto  byla 
nejzábavnější pro žáky z celého projektového dne. Další aktivitou bylo měření vitální kapacity 
plic, kde si všichni žáci změřili svou kapacitu a následně si ji mohli porovnat ve své skupince a 
na závěr ze všemi ostatními spolužáky. 

Z okruhu  CHEMIE  můžeme  říct,  že  žáci  měli  spoustu  aktivit.  Některé  pokusy  z důvodu 
bezpečnosti  prováděli  pouze  naše  organizátorky  pro  oblast  chemie,  ale  i  spoustu  dalších 
pokusů  si  mohli  žáci  vyzkoušet  úplně  sami.  Žáci  vždy  pozorně  poslouchali  a  dodržovali 
veškeré bezpečností pokyny, které jim byli uděleny. Principy všech pokusů,  které žáci viděli 
nebo si sami zkoušeli byly srozumitelně vysvětleny. 

Z okruhu  GEOGRAFIE  si  žáci  odnesli  vědomosti  z oblasti  ropy.  Dozvěděli  se  jaké  státy  jsou 
závislé na dovozu ropy, jak se nazývá ropovod, který přináší ropu do Evropy a spoustu dalších 
zajímavostí  v této  oblasti.  Žáci  si  vytvořili  mapu,  do  které  si  vyznačili  hlavní  směry  dovozu 
ropy,  státy  závislé  na  dovozu  a  také  státy  nezávislé  na  dovozu.  Mapa  obsahovala  všechny 
zákonitosti jako je nadpis, legenda, měřítko a tiráž (autory). 

Na  závěr  jsme  se  sešli  opět  v učebně  jako  na  začátku,  kde  jsme  vyhlásili  soutěž  o největší 
kapacitu plic, kterou vyhrál jeden šikovný žák, který závodně plave. Dále bylo naším úkolem 
zhodnotit  celý  tento  projektový  den.  Naším  cílem  bylo  především  nejenom  předvedení 
různého  pojetí  na téma POHYB, ale aby si žáci z toho dne i něco málo zapamatovali. Proto 
každá  skupinka  si  vylosovala  barevný  lísteček  a  podle  barvy  měli  určený  okruh  (biologie, 

Témata, do kterých materiál patří