Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




15aAB-Pojišťovací služby v CR+Způsoby obsluhy

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (46.21 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Asistenční služby

  • Při cestování se lidé mohou dostat do těžko řešitelných situací a jazyková bariéra, stejně jako neznalost místního právního prostředí jejich problémy často ještě prohloubí.

  • A v takových situacích se právě asistenční služba stává nenahraditelným pomocníkem.

  • Základním úkolem asistenčních služeb je zajištění rychlé a kvalitní pomoci klientům při pojistné události.

  • Asistenční služby jsou součástí pojištění léčebných výloh, popřípadě dalších pojistných produktů, ale ve své nadstandardní formě mohou být sjednány samostatně jako doplňkové připojištění asistenčních služeb.

  • Na asistenční službu se mohou klienti zpravidla obrátit kdykoli a odkudkoli.

  • Služba funguje nepřetržitě 24 hodin denně a komunikace by měla probíhat v rodném jazyce.

Asistenční služba

  • Je to tedy zvláštní doplňková služba, kterou svým pojištěncům nabízejí pojišťovny.

  • V případě, že se Vám stane pojistná událost, máte dle pojistných podmínek povinnost toto neprodleně hlásit pojišťovně na asistenční linku.

  • Protože telefonní hovory do zahraničí jsou drahé, je lepší požádat při prvním hovoru pojišťovnu, aby Vám zavolala zpátky.

  • Při vytáčení čísla asistenční linky nezapomeňte předčíslí České republiky (+420).

  • Je to nepřetržitá asistenční služba, která by měla 24 hodin denně a 365 dní v roce pomoci pojištěnému v nouzové situaci kdekoliv na světě.

  • Zajišťuje, aby kdokoliv mohl česky požádat o pomoc. Jejím úkolem je zajistit kontakt s nemocnicemi a lékaři, zařídit dopravu do zdravotnického zařízení nebo repatriaci zpět do ČR, případně poskytnout finanční půjčku, pomoci při získání náhradních odcizených či ztracených cestovních dokladů, zajistit právní pomoc, může také nabídnout možnost volání z celého světa na účet volaného

Cestovní kanceláře a agentury

Cestovní kanceláře

  • Produktem cestovní kanceláře je zájezd, který představuje balíček různých služeb cestovního ruchu.

  • Jde hlavně o ubytování, stravování, dopravu, ale i o další doplňkové služby.

  • Není to finální produkt CK, jelikož si zákazník sestavuje zájezd sám, podle svých představ.

  • Každý člověk je jiný a preferuje různé služby, které pro druhého nemusí být až tak lákavé.

Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku

  • Podle zákona č. 159/1999 Sb. je každá cestovní kancelář povinna sjednat pojištění, z něhož vyplývá klientům, kteří si u ní zakoupili zájezd, právo na pojistné plnění, pokud se cestovní kancelář dostane do úpadku.

  • Základním cílem tohoto zákona je vyřešit potřebu ochrany zákazníků CK v případě ekonomického úpadku CK v souladu s požadavky Směrnice Evropské unie č. 90/314/EHS.

  • Cestovní kancelář je povinna sjednat pojištění na pojistnou částku ve výši minimálně 30 % ročních plánovaných tržeb z prodeje zájezdů nebo v případě, že tyto tržby mají být nižší než tržby v předchozím roce, na pojistnou částku minimálně 30 % těchto tržeb v předchozím roce.

Témata, do kterých materiál patří