Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




25AB-Tvorba produktu CK+Právní úprava v CR

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (47.7 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Pojištění CK: Kč na osobu

Pojištění účastníků : dle charakteru zájezdu a úvahy

Typ zájezdu : standardní

Co vytvořit :

  1. Podrobný itinerář

  2. Podrobný program

  3. Kalkulace zájezdu

  4. Prodejní cena pro jednoho

  1. Nabídka produktu CK (možnosti)

    • Nabídka zájezdů je cílevědomá součinnost pracovníků CK, která je zaměřena na propagaci a konečnou realizaci služeb a zboží CR

    • Nositelem nabídky zájezdů připravených CK je jejich propagace a to vhodně volenými přímými a nepřímými prostředky

Přímá propagace= akvizice:

  • Namířena na konkrétní skupinu osob

  • Osoby, které nás zajímají z hlediska ekonomického

  • Přímo cílené programy

Nepřímá propagace:

  • Oslovujeme určitou potenciální klientelu

  • Pro širokou vrstvu obyvatel

Způsoby nepřímé propagace:

Katalog zájezdů = je to jmenovitý seznam standardních zájezdů a pobytů pro určité období vypracovaný CK za účelem získat zákazníky a ulehčit jim jejich rozhodnutí. Je to vícestránková informační a propagační publikace.

Obsah katalogu:

  • Vstupní informace pro potencionální účastníky

  • Info o platnosti nabídky, rozsahu poskytovaných služeb a uspořádání obsahu katalogu

  • Všeobecné a záruční podmínky účasti na domácím nebo zahraničním zájezdu či pobytu

  • Adresář ck

  • Nabídka rozdělená na celky podle tématického zaměření zájezdu nebo cílového místa, kde by měla být podrobná charakteristika dopravy, ubytování, stravování, programu a od listopadu 2009 zde musí být uvedena konečná cena zájezdu (až na výjimky jako fakultativní zájezdy, nadstandardní služby a pod.)

  • Reklamační řád CK

Hromadné sdělovací prostředky: rádio, internet, noviny, časopisy, … (Inzerce v různých cenových rozpětích).

Prostorová propagace:

  1. Billboardy, plakáty – oslovuje dlouhodobě široké spektrum klientely v konkrétním místě, oblasti, jednoduché a stručné info

  2. Další tiskoviny – info letáky, katalogy, info. Propagační materiál

Slevy: jsou poskytovány pro tzv. první a poslední minuty, u hromadně a fixně zakoupených produktů, věrným zákazníkům, zvýhodnění dětí, sezónnosti a pod.

  1. Prodej produktu (zájezdu) CK:

    • Prosperita CK závisí hlavně na tom, jak kvalitním produktem dokáže uspokojit své zákazníky.

    • Prodej je součástí marketingových činností a to:

      • Marketingového mixu = zahrnuje činnosti, které mají zákazníkovi umožnit bezproblémové obstarání produktu.

      • Metody prodeje produktu CK zahrnují systém prodeje, formy prodeje a toky prodeje.

      • Systém prodeje = tvoří soubor podnikatelských subjektů – CK, právně a ekonomicky samostatných, případně takových, které jsou součástí větších organizačních struktur, např. prodej pomocí touroperátora.

Volba formy prodeje:

  1. Vlastními silami – vlastními pracovníky, ve vlastní síti prodejních míst, pomocí internetového prodeje

  2. Cizími silami – pomocí zástupců, agentů, zprostředkovatelů, …

Témata, do kterých materiál patří