25AB-Tvorba produktu CK+Právní úprava v CR
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Pojištění CK: Kč na osobu
Pojištění účastníků : dle charakteru zájezdu a úvahy
Typ zájezdu : standardní
Co vytvořit :
Podrobný itinerář
Podrobný program
Kalkulace zájezdu
Prodejní cena pro jednoho
Nabídka produktu CK (možnosti)
Nabídka zájezdů je cílevědomá součinnost pracovníků CK, která je zaměřena na propagaci a konečnou realizaci služeb a zboží CR
Nositelem nabídky zájezdů připravených CK je jejich propagace a to vhodně volenými přímými a nepřímými prostředky
Přímá propagace= akvizice:
Namířena na konkrétní skupinu osob
Osoby, které nás zajímají z hlediska ekonomického
Přímo cílené programy
Nepřímá propagace:
Oslovujeme určitou potenciální klientelu
Pro širokou vrstvu obyvatel
Způsoby nepřímé propagace:
Katalog zájezdů = je to jmenovitý seznam standardních zájezdů a pobytů pro určité období vypracovaný CK za účelem získat zákazníky a ulehčit jim jejich rozhodnutí. Je to vícestránková informační a propagační publikace.
Obsah katalogu:
Vstupní informace pro potencionální účastníky
Info o platnosti nabídky, rozsahu poskytovaných služeb a uspořádání obsahu katalogu
Všeobecné a záruční podmínky účasti na domácím nebo zahraničním zájezdu či pobytu
Adresář ck
Nabídka rozdělená na celky podle tématického zaměření zájezdu nebo cílového místa, kde by měla být podrobná charakteristika dopravy, ubytování, stravování, programu a od listopadu 2009 zde musí být uvedena konečná cena zájezdu (až na výjimky jako fakultativní zájezdy, nadstandardní služby a pod.)
Reklamační řád CK
Hromadné sdělovací prostředky: rádio, internet, noviny, časopisy, … (Inzerce v různých cenových rozpětích).
Prostorová propagace:
Billboardy, plakáty – oslovuje dlouhodobě široké spektrum klientely v konkrétním místě, oblasti, jednoduché a stručné info
Další tiskoviny – info letáky, katalogy, info. Propagační materiál
Slevy: jsou poskytovány pro tzv. první a poslední minuty, u hromadně a fixně zakoupených produktů, věrným zákazníkům, zvýhodnění dětí, sezónnosti a pod.
Prodej produktu (zájezdu) CK:
Prosperita CK závisí hlavně na tom, jak kvalitním produktem dokáže uspokojit své zákazníky.
Prodej je součástí marketingových činností a to:
Marketingového mixu = zahrnuje činnosti, které mají zákazníkovi umožnit bezproblémové obstarání produktu.
Metody prodeje produktu CK zahrnují systém prodeje, formy prodeje a toky prodeje.
Systém prodeje = tvoří soubor podnikatelských subjektů – CK, právně a ekonomicky samostatných, případně takových, které jsou součástí větších organizačních struktur, např. prodej pomocí touroperátora.
Volba formy prodeje:
Vlastními silami – vlastními pracovníky, ve vlastní síti prodejních míst, pomocí internetového prodeje
Cizími silami – pomocí zástupců, agentů, zprostředkovatelů, …