Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




25AB-Tvorba produktu CK+Právní úprava v CR

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (47.7 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Tok prodeje (cesta):

  • Přímý prodej – v případě prodeje konečnému spotřebiteli, je to soubor služeb formou zájezdu nebo pobytů, které vystupují jako nové služby organizátorů CR

  • Nepřímý prodej – mezi producenta a konečného spotřebitele se dostává jeden, případně více mezičlánků. Má význam pokud se předpokládá výraznější efektivita vlivu a působení mezičlánků než vlastního producenta na trhu CR. Může jít o výhody související s vynaložením nižších nákladů producenta.

  1. Technika prodeje produktu

  • Prodej produktu CK, které mají vytvořenou síť více prodejních míst, vyžaduje při tzv. prodeji z centralizované nabídky podniku vytvoření centrálního prodejního střediska, které vede centrální evedenci.

  • Z organizačně-technického hlediska jde o prodej:

Prodej kvótovaný:rozepíše centrální prodejní střediska na jednotlivá prodejní místa počty (kvóty) míst na standartních zájezdech. Jednotlivá prodejní místa mají přiřazeny zájezdy jež nabízejí.

Prodej nekvótovaný:jednotlivá prodejní místa mohou objednávky zákazníků potvrdit až po jejich akceptování centrálním prodejním střediskem.

Dnes je většina CK propojena prostřednictvím internetu, takže klient je okamžitě informován o akceptaci objednávky a je s ním sepsána CESTOVNÍ SMLOUVA.

Cestovní smlouvou se provozovatel CK zavazuje, že zákazníkovi poskytne zájezd a zákazník se zavazuje, že zaplatí smluvenou cenu. Návrh cestovní smlouvy předkládá CK zákazníkovi. Jedno vyhotovení cestovní smlouvy je po jejím uzavření CK povinna předat zákazníkovi. Spolu s cestovní smlouvou je CK povinna předat zákazníkovi doklad o pojištění vystavený pojišťovnou.

V cestovní smlouvě lze dohodnout, že CK je oprávněna jednostranným úkonem zvýšit cenu zájezdu, jestliže je zároveň přesně stanoven způsob výpočtu zvýšení ceny. Cena zájezdu uvedená v cestovní smlouvě však nesmí být jednostranně zvýšena během 20 dnů před zahájením zájezdu.

Cenu lze zvýšit jen v případě, že dojde ke zvýšení:

  1. Ceny za dopravu včetně cen pohonných hmot

  2. Plateb spojených s dopravou, např. Letištních a přístavních poplatků, které jsou zahrnuty v ceně zájezdu

  3. Směného kurzu české koruny použitého pro stanovení ceny zájezdu v průměru o více než 10 %

Písemné oznámení o zvýšení ceny musí být zákazníkovi odesláno nejpozději 21 dní před zahájením zájezdu, jinak CK nevznikne právo na zaplacení rozdílů v ceně zájezdu.

V případě nespokojenosti má zákazník právo na reklamaci – které mohou uplatni v souladu s reklamačním řádem, ten se vztahuje na všechny druhy služeb v rámci domácího i zahraničního CR. Odpovědný pracovník CK je povinen vyřídit reklamaci ve stanoveném termínu. Reklamační řád i Storno podmínky jsou uvedeny v Cestovní smlouvě.

  1. Všeobecné a záruční podmínky

    • Jsou vydané na základě zákona č. 159/1999 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu a platné pro akce organizované cestovní kanceláří.

    • Tyto všeobecné a záruční podmínky (dále jen Podmínky) jsou nedílnou součástí cestovní smlouvy (dále jen CS) nebo objednávky služeb, která upravuje vztah mezi zákazníkem a cestovní kanceláří (dále jen CK).

Témata, do kterých materiál patří