Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PROVOZ KNIHKUPECTVÍ

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (46.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • široký výběr knih

  • pohodlí při prohlížení knih

  • bezproblémové a časově nenáročné nakupování

  • přijatelné ceny knižních novinek

  • prodavači znají knihy, které prodávají

  • přehlednost uspořádání

  • příjemná atmosféra

  • citlivý a osobní přístup

  • porozumění jejich potřebám a odpovídající výběr knih

  • obchod podporuje charitativní a dobročinné účely

Pracovníci, knihkupec

- nepřipustit, aby zaměstnanec dělal práci, na kterou nestačí

- předpoklad knihkupce: dobrý vztah k lidem, všeobecný rozhled, přehled o knižní produkci doma i ve světě,

znát profily jednotlivých obchodních domů, knihkupectví, orientovat se v ekonom., mít aktuální přehled o

novinkách, sledovat události (konkurence, knižní veletrhy doma i v zahraničí)

- ve styku se zákazníky musí umět: komunikovat (mít dostatečnou slovní zásobu), doporučit vhodnou literaturu,

jeho krédem: získávat co nejvíce stálých zákazníků

- vystupování: přistupovat k zákazníkovi slušně, stejně vycházet i se spolupracovníky, kulturním projevem a

oděvem dávat najevo, že si zákazníka váží, zákazníka potěší, když si zapamatuje, jaký je konkrétního kupce

zájem (to mu také jako 1. nabízí), dát ochotně najevo své čtenář. zážitky, promluvit si se zákazníkem

Dělení prodejen

  • stacionární (stálá) – běžné prodejny (supermarkety, diskonty, obchodní domy,...),

  • ambulantní (přenosná)

  • objednávkové (virtuální)

Témata, do kterých materiál patří