Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!






Cíle reklamy a reklamní styly

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (24 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Cíle reklamy a reklamní styly Reklama má být koncepční, plánovitá, což zajišťuje reklamní plán reklamní plán vychází z cílů propagace, hlavně reklamy obsahuje volbu reklamních médií, řeší tvorbu reklamního sdělení (jaké požadavky dát firmě, komu zadat) a obsahuje rozpočet na reklamu Funkce reklamy informativní přesvědčovací připomínací Cíle reklamy zvýšení prodeje tvorba silné značky posílení pozice na trhu a finančních pozic zlepšování jména, pověsti firmy motivace vlastních pracovníků rozšíření distribuce a zvýšení její efektivnosti Tvorba rozpočtu reklamní rozpočet bývá součástí celkového rozpočtu stimulačního mixu podíl reklamy ovlivňuje celková výše rozpočtu, cíle firmy, předmět reklamy, ceny reklamním médiím při tvorbě rozpočtu se používají nejčastěji dvě metody: na reklamu se vyčlení určitá částka a ta se podle stanovených kritérií rozdělí na jednotlivé projekty vykalkulují se potřeby peněz na konkrétní projekty a tyto částky se pak sečtou mezi další metody patří sestavení rozpočtu procentem z prodeje další metoda je srovnání s konkurencí Tvorba reklamy firma si může reklamní sdělení vyhotovit sama nebo zpracování zadá specializovaným agenturám typ reklamního sdělení závisí na cílech, na tržním segmentu, na fázi procesu rozhodování kupujícího a na životním cyklu sdělení může mít charakter uvádějící, informativní, přesvědčovací, připomínací vlastnosti reklamního sdělení: reklama musí být v souladu s právními normami, zejména s ustanoveními s právními předpisy, účelnost, důvěryhodnost, poutavost, vkusnost Reklamní styly nálada a image fantazie běžný život hudební styl doporučující posudek odborný posudek vědecký posudek symbol osobnosti

Témata, do kterých materiál patří