Organizace a hodnoty firmy - Cvičení
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Pavel Marek V1.A
Forma podnikání – způsob řízení firmy, vědět kde a do čeho vložit investice, vědět kde je větší riziko a jestli budu více riskovat nebo zvolím jistější cestu, byť by byla pomalejší a méně výnosná
Organizace formy podnikání – rozvržení plánů, práce a výroby. Vědět jestli např. vyráběné výrobky budou určeny pro konkrétní lidi nebo budou určeny pro všechny. Poté zvolit ekonomičtější cestu
Ztotožnění s podnikem – Všichni zaměstnanci musí mít důvěru v podnik, musí stát za ním, musí se ztotožnit s výrobou od nejvyššího vedení po poslední dělníky
Hodnoty a sociální jistoty – Zaměstnanec by měl mít jistotu výplaty za dobře oddělanou práci, měl by mít jistotu dostatku práce, jistotu řádné dovolené a v případě onemocnění by se neměl obávat a své místo. Bylo by dobré aby pochopil že čím víc se bude dařit podniku, tím lépe se bude dařit jemu.
Vedení lidí – Tuto funkci by měl zastávat odpovědný člověk, který by zaměstnancům řádně vysvětlil důležitost práce a tím i odměnu za dobře odvedenou práci. Lidé by měli být vedeni průběžně během roku a ne jen jednou např. na začátku roku.
Strategické myšlení – jedna z vlastností dobrého manažera. Zaměření výroby nebo poskytování služeb tam kde to bude nejvýhodnější, kde o to bude největší zájem a kam např. ještě nestačila dorazit konkurence.