Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




12. Standardy kvality a inspekce poskytování sociálních služeb

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (9.42 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Standard č. 6: Dokumentace o poskytované sociální službě

Tento standard zahrnuje písemná pravidla pro vedení dokumentace v dané službě. Popisuje, jaké informace jsou vedeny o uživatelích služby, kdo má k těmto informacím přístup, jak dlouho se archivují, apod.

Standard č. 7: Stížnosti na kvalitu či způsob poskytování služby

Zde každý uživatel najde informace o možnosti stěžovat si na poskytovanou službu, jak postupovat při podávání stížnosti, jak se stížnosti evidují a jak s nimi dále poskytovaná služba pracuje.

Standard č. 8: Návaznost poskytované sociální služby na další služby

Služba má k dispozici uživatelům a pracovníkům vytvořeno tzv. Portfolio, kde jsou uvedeny kontakty na další služby v okolí – lékaři, nemocnice, veřejné služby, apod.

EKONOMICKÉ

Standard č. 9: Personální zajištění

Popisuje personální a organizační zajištění sociální služby (např. struktura a počet pracovních míst, pravidla pro přijímání pracovníků, atd.).

Standard č. 10: Profesní rozvoj pracovníků

Pojednává o profesním rozvoji pracovníků (hodnocení jejich práce, zvyšování kvalifikace - vzdělávání, atd.).

PROVOZNÍ

Standard č. 11: Místní a časová dostupnost poskytované služby

Kdy a kde je služba poskytována.

Standard č. 12 : Informovanost o poskytované službě

Jakým způsobem je informována veřejnost o službě - informace musí být jasné, stručné, srozumitelné.

Standard č. 13: Prostředí a podmínky

Materiální, technické, hygienické podmínky a prostředí sociální služby.

Standard č. 14: Nouzové a havarijní situace

Definování nouzových situací, které mohou nastat při poskytování služby a postup při jejich řešení.

Standard č. 15: Zvyšování kvality v poskytované službě

Hodnocení kvality služby, zjišťování spokojenosti uživatelů, např. prostřednictvím dotazníků, vyhodnocení stížností, atd.

Témata, do kterých materiál patří