TĚŽKÁ HODINA - koncept maturitního okruhu
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
KONCEPT MATURITNÍHO OKRUHU K ÚSTNÍ MATURITNÍ ZKOUŠCE Z ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY
Stránka 3 z 3 / Těžká hodina
1 Citace a novější doporučená literatura ke studiu: Lukáš ANDREE a kol., Literatura pro 3. ročník středních škol – Učebnice, Brno 2009, s. 69; Ivana DOROVSKÁ, Maturita 2011, Český jazyk a literatura (základní úroveň),
Brno 2011; Iveta HAVLÍČKOVÁ a kol., Odmaturuj z literatury 2, Brno 2004; Milan HOŠEK a kol., Maturita 2012, Český jazyk a literatura (základní úroveň), Brno 2012; Marie SOCHROVÁ, Čtenářský deník k Literatuře
v kostce, Havlíčkův Brod 2001; Otakar SLANAŘ a kol., Obsahy a rozbory děl (k Literatuře – přehledu SŠ učiva), Třebíč 2007; Libuše ULRICHOVÁ, Obsahy z děl české literatury, Humpolec 2005, s. 195;
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Wolker (14. 07. 2013); http://www.cesky-jazyk.cz/ctenarsky-denik/jiri-wolker/tezka-hodina-souhrn.html (14. 07. 2013)
TENTO KONCEPT MATURITNÍHO OKRUHU NENÍ VYČERPÁVAJÍCÍ! NEPODCEŇUJTE DALŠÍ PŘÍPRAVU PODLE SVÝCH
POZNÁMEK, INTERPRETACÍ, ČTENÁŘSKÉHO PROŽITKU A TAKÉ PODLE PŘÍRUČEK A UČEBNICE!
1