Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Politická reklama

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (17.31 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Funkce negativní reklamy

  • Vytvořit povědomí o politických kandidátech, zdůraznit slabiny

  • „napínavější“ průběh voleb

  • Pomáhá voličům řadit témata podle priorit

  • Zvýšit zájem o kampaň – veřejné diskuze a mediálního zpravodajství

  • Zhoršit/zlepšit hodnocení kandidáta

  • Zajistit, aby se hodnocení kandidátů ze strany voličů velmi polarizovalo a tím se volební výběr zjednodušil

Nežádoucí účinky

  • Bumerangový efekt = vyvolá více negativních pocitů směrem k zadavateli

  • Syndrom oběti = negativní reklama je vnímána jako neférová a nespravedlivá a vyvolá pozitivní pocit k cíli

  • Efekt dvojí škody = negativní reklama vyvolá negativní efekt k oběma

Budoucnost

  • Bude se měnit, ale stále bude existovat

Témata, do kterých materiál patří