Politická reklama
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Funkce negativní reklamy
Vytvořit povědomí o politických kandidátech, zdůraznit slabiny
„napínavější“ průběh voleb
Pomáhá voličům řadit témata podle priorit
Zvýšit zájem o kampaň – veřejné diskuze a mediálního zpravodajství
Zhoršit/zlepšit hodnocení kandidáta
Zajistit, aby se hodnocení kandidátů ze strany voličů velmi polarizovalo a tím se volební výběr zjednodušil
Nežádoucí účinky
Bumerangový efekt = vyvolá více negativních pocitů směrem k zadavateli
Syndrom oběti = negativní reklama je vnímána jako neférová a nespravedlivá a vyvolá pozitivní pocit k cíli
Efekt dvojí škody = negativní reklama vyvolá negativní efekt k oběma
Budoucnost
Bude se měnit, ale stále bude existovat