Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




CKUR@_REZULTÁTOVÉ KURIKULUM č. 10 hotov

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (320.45 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Ve shlédnutém videu o vlivu předávkování léky, prezentuj ostatním, které aspekty tématu tě nejvíce zasáhly a

navrhni řešení ve svém budoucím profesním chování a jak by ses zachoval ty. Diskutuj svůj návrh se spolužáky.

Pro ověření dovednosti:
Zhotov samostatně léčivo např. pro subkutánní injekci, včetně správné dávky léku do stříkačky.

6. Počet bodů a vrstevnické hodnocení.

Tabulka s úrovněmi odpovědí:

Otázka

Ano

(2

body)

Částečně

(1

bod)

Ne

(0

bodů)

Vyjmenoval spolužák různé formy léků?

2 body

1 bod

0 bodů

Charakterizoval všechny funkce analgetik?

2 body

1 bod

0 bodů

Objasnil stručně funkci antipyretik?

2 body

1 bod

0 bodů

Provedl správně postup přípravy intravenózní injekce?

2 body

1 bod

0 bodů

Objasnil jasně vliv antihypertenziv na krevní tlak (organismus
člověka)?

2 body

1 bod

0 bodů

Vyjmenoval všechny nejužívanější lékové skupiny?

2 body

1 bod

0 bodů

Celkový počet bodů: 14
7 bodů (50% úspěšnosti). Neuspěl od hranice 6 bodů.

Vyhodnocení:

Úspěšnost je stanovena na minimálně 50% získaných bodů (7 bodů).

Studenti, kteří nedosáhnou aspoň 6 bodů, jsou považováni za neúspěšné a je nutné s nimi projít látku znovu.

7. Vrstevnické hodnocení:

Spolužáci mají možnost udělit body svým vrstevníkům za správné odpovědi během aktivit a postupů při

aplikování léčiv.

Po kontrole učitelem jsou výsledky a zpětná vazba předány žákům zpět v písemné podobě.

8. Prezentace a diskuse:

Učitel pozoruje a hodnotí schopnost žáků prezentovat a diskutovat o tématech, které se týkají aplikace a

podávání léků, s důrazem na schopnost argumentace a obrany vlastního názoru.

Hodnocení zahrnuje jak obsah prezentace, tak zapojení do diskuse a schopnost přijmout zpětnou vazbu od

vrstevníků.

Z

ukázky:

Dosahování této hladiny lze sledovat i na činnostech, které jsou podstatou interpretace – identifikace
hlavních myšlenek, hledání klíčových míst, parafrázování sdělení, vyjadřování názoru.
Pozoruji zapojení všech žáků do diskuse. Hodnotím nejlepší nápad žáka pro změnu jeho chování.
Žákovi slovně sdělím výsledky jeho prezentace. Vyjádřím se ke splněným kritériím. Doporučím
změnu tam, kde žák nedosáhl kritéria. Učitel vyhodnocuje, zda ostatní žáci: • diskutovali konstruktivně, k věci, nikoli k osobě • měli odvahu polemizovat
s názory druhých • v diskuzi podporovali své názory a postoje argumenty • byli schopni přehodnotit svůj postoj,
když je názor spolužáků přesvědčil.- toto je z kompetencí převzato, pac kompetence je každá rozpracovaná

9.

Pro úspěšnost naplnění všech kritérií: Žák správně a bez chyb připravil a aplikoval lék podle lékařského předpisu.
Žákovi slovně sdělím výsledky jeho činnosti.

Učitel současně ověřuje vybranou klíčovou kompetenci. V našem případě je to kompetence komunikativní.

Témata, do kterých materiál patří