Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Projekt_Pohybová_aktivita 8 ukol hotovo

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (150.2 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Žáci identifikují typy běžných úrazů a nemocí, které vyžadují první pomoc.

Žáci popíšou kroky, které je třeba podniknout v případě specifických zdravotních komplikací, jako
jsou zástavy dýchání, silné krvácení nebo šokové stavy.

Žáci rozeznají příznaky šoku a naučí se, jak efektivně reagovat.

Afektivní:

Žáci vyvinou a budou iniciovat proaktivní postoj k učení se dovednostem první pomoci.

Žáci rozvíjejí schopnost klidné reakce v krizových situacích.

Psychomotorické:

• Žáci vytvoří stanoviště s jednotlivými simulacemi se zraněním k zrealizovaní první pomoci pro

následné natočení videí.

• Žáci samostatně natočí videa věnující se první pomoci např. ošetření rány.
• Žáci demonstrují základní techniky první pomoci, jako je resuscitace, zastavení krvácení a ošetření

popálenin.

• Žáci ukáží, jak správně používat zdravotnické pomůcky, jako jsou obvazy, krytí, folie aj..
• Žáci demonstrovat správnou techniku resuscitace na figuríně.
• Žáci prakticky aplikují metody zastavení krvácení, stabilizace zlomenin či správného přemístění

postižených osob.

Urči očekávané výstupy projektového vyučování, tj. vlastní produkty žáků.

• video – Video tutoriály demonstrující techniky první pomoci.
• stanoviště pro jednotlivé simulace první pomoci
• Příručky pro různé situace první pomoci.
• Simulované scénáře a role-play cvičení, kde studenti prakticky uplatní naučené dovednosti.

Urči způsob prezentace výsledků projektu.

Výsledky projektu budou prezentovány na školní akci „Soutěž první pomoci“ kde studenti předvedou své
videa a tutoriály a demonstrují získané dovednosti v praxi před ostatními studenty a učiteli. Ostatní žáci si
budouc moct v rámci akce prohlédnout příručky a dle nich zrealizovat první pomoc např. ošetření rány na
stanovištích.

Urči výukové metody a organizační formy výuky. Přibližnou časovou dotaci na celý projekt (počet
hodin).

Výukové metody: brainstorming, diskuze, tvorba videa, praktické demonstrace, simulované cvičení
Organizační formy výuky: skupinová výuka
Časová dotace: Projekt bude probíhat během dvou týdnů a zapojí celkem 15 vyučovacích hodin. V rámci
předmětů Tělesná výchova, Výchova ke zdraví, Somatologie, Psychologie a komunikace, Ošetřovatelství,
Ošetřování nemocných,, klinická propedeutika(celkem 15 hodin + prezentace projektu – jeden den)

Předlož hodnocení projektového vyučování.

Formativní hodnocení: učitelé v rámci jejichž předmětů kde bylo projektové vyučování realizováno

zhodnotí průběh přípravy projektu, dále samotnou realizaci projektu a dosažené výsledky projektu. Při
hodnocení je kladen důraz také na míru a způsob zapojení jednotlivých účastníků a jejich vzájemnou
kooperaci.

Témata, do kterých materiál patří