Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




hodnoceni_prace formular-všechno

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (20.85 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Pozn. Každý si vytiskne svůj hodnotící formulář a každý seminář do něj zaznamená vlastní sebehodnocení i zhodnocení práce celé skupiny. To si můžete navzájem porovnat. A u sebehodnocení se můžete kolegů zeptat, zda s tím souhlasí. Nebojte, na výslednou známku tento formulář nebude mít žádný vliv. Má sloužit hlavně vám.

Hodnotící formulář - 27.9., 4.10., 11.10

Jeho cílem je pomoci vám přemýšlet/hodnotit/poskytnout informaci o kvalitě vaší práce, komunikace a spolupráce.

Jméno a příjmení: Lucie Klimešová

  1. Sebehodnocení

a) Jak vnímáte vaši připravenost na seminář? I kdybyste se účastnili přednášky, nemusí to být 100%. Může to i znamenat, jak se vám dařilo.

100% = věděl jsem všechny odpovědi na otázky, skvěle jsem se v úkolech orientoval, 0% = vůbec jsem se nechytal, jen jsem používal selský rozum

V případě nižšího procenta zvažte budoucí intenzivnější přípravu.

100%, 80%, 50%, 70%, 80%, 100%, 80%, 70%...

b) Nakolik jste se podíleli na výsledku společné práce (pokud zjistíte, že jste nepracovali rovnoměrným dílem, tak do budoucna zvažte kroky k nápravě).

stejně jako ostatní

c) Dokážete zdravě prosadit svůj názor? Nemáte sklon k některé krajnosti – agrese, pasivita?

12---11---10---9----8---7---6---5----4---3---2---1

agresivita asertivita pasivita

6-3

  1. Hodnocení skupinové práce – celkové

A B C D

  1. Komunikace ve skupině: ►ne/vládlo přátelské klima ► všichni ne/měli

E F

příležitost se zapojit ► je/není třeba zlepšit vzájemné porozumění všech

G H

členů ► sdělení každého člena jsme vnímali a brali v potaz – ano/ne ►

I J K L

komunikace ne/byla dobře řízena ► komunikace ne/vedla k cíli ► padlo

M N O

málo/středně/mnoho různých názorů

  1. Time management a náročnost úkolů: ► práce se z časového hlediska

P Q R S

ne/dařila ► neplánovali jsme a nestíhali/neplánovali jsme, ale stíhali/

T U

plánovali jsme, ale nestíhali/plánovali jsme a stíhali

V W X

► Úkoly byly málo/středně/velmi náročné.

Sem můžete psát vaše další postřehy, hodnocení, co se nedařilo, dařilo…

Hodnocení z jednotlivých seminářů:

1. téma - seminář:

Postřehy: práce ve skupině mě bavila, ale nejsem z Bc. Studia zvyklá na skupinové práce

1, a, 80 %, b, stejně jako ostatní c, 6-3

2, B, D, E, G,L, M, Q, S, W,

2. téma- seminář 4.10.

Postřehy: Práce mě víceměně bavila…

1, a, 70%, b, stejně jako ostatní, c, 5-4

2, B, D, F, G,L, M, Q, S, W,

3.téma- seminář 11.10.2023

Postřehy: Skupinová práce na téma Hodnoty byla velmi hodnotná a obohatila mě.

1, a, 100 %, byla jsem velmi aktivní, c, 8-5

2, B, D, F, G,L, O,U, Q, S, W,

4. téma – seminář:

Postřehy: práce ve skupině mě bavila o něco méně jak minulou hodinu, asi už to téma bylo dlouhé….

1, a, 70%, b, stejně jako ostatní, c, 5-4

2, B, D, F, G,L, M, Q, S, W,

5. téma – seminář:

Témata, do kterých materiál patří