Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing - zápisky ze cvik

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (76.35 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  • Poklady pro novináře (news)

  • Angažování v lokální komunitě

  • Lobbing (argumentování za cíle společnosti)

  • Sociální odpovědnost (péče o zaměstnance s trvalými následky)

  • Nadace

  • PODPORA PRODEJE
    • Formy podpory prodeje

      • 2+1 (u potravin může být nežádoucí – plýtvání, obezita)

      • Dárky

      • Letákové akce

    OSOBNÍ PRODEJ
    • Prezentace samotného produktu

    PŘÍMÝ MARKETING
    • Direct marketing

    • Nabídka je postavená přímo na daném zákazníkovi

    • Přímá rychlá odezva

    • Emailing (může být nežádoucí – spam) – když jsme zakoupili jeden produkt, přichází nám nabídky na obdobné nebo doplňkové produkty

    • Telemarketing

    NOVÉ A MODERNÍ FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
    VIRÁLNÍ (virový)
    • Poselství se šíří samo

    • Motivuje nás, abychom jej předali dál

    • Např. akce „dej like a zapoj se do soutěže.“

    GUERILA
    • Pojmenování podle malých partizánských skupin

    • Až agresivní forma marketingové komunikace s nízkými náklady

    • Příklady guerilového marketingu

      • Úprava billboardů konkurence

      • Česká spořitelna zavírala brzy a tak Poštovní spořitelna umístili před pobočku České spořitelny nápis, že má Česká spořitelna zavřeno a že mají jít zákazníci do Poštovní spořitelny

      • Ikea v Polsku najala skupinu demonstrantů, aby demonstrovali proti otevření nové pobočky Ikei, dostali se tak do zpráv

      • Umístění makety bomby u reklamního banneru, dostali se tak do zpráv

    Témata, do kterých materiál patří