Marketing - zápisky ze cvik
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Poklady pro novináře (news)
Angažování v lokální komunitě
Lobbing (argumentování za cíle společnosti)
Sociální odpovědnost (péče o zaměstnance s trvalými následky)
Nadace
PODPORA PRODEJE
Formy podpory prodeje
2+1 (u potravin může být nežádoucí – plýtvání, obezita)
Dárky
Letákové akce
OSOBNÍ PRODEJ
Prezentace samotného produktu
PŘÍMÝ MARKETING
Direct marketing
Nabídka je postavená přímo na daném zákazníkovi
Přímá rychlá odezva
Emailing (může být nežádoucí – spam) – když jsme zakoupili jeden produkt, přichází nám nabídky na obdobné nebo doplňkové produkty
Telemarketing
NOVÉ A MODERNÍ FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
VIRÁLNÍ (virový)
Poselství se šíří samo
Motivuje nás, abychom jej předali dál
Např. akce „dej like a zapoj se do soutěže.“
GUERILA
Pojmenování podle malých partizánských skupin
Až agresivní forma marketingové komunikace s nízkými náklady
Příklady guerilového marketingu
Úprava billboardů konkurence
Česká spořitelna zavírala brzy a tak Poštovní spořitelna umístili před pobočku České spořitelny nápis, že má Česká spořitelna zavřeno a že mají jít zákazníci do Poštovní spořitelny
Ikea v Polsku najala skupinu demonstrantů, aby demonstrovali proti otevření nové pobočky Ikei, dostali se tak do zpráv
Umístění makety bomby u reklamního banneru, dostali se tak do zpráv