Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (FP-KmarP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-KmarP - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení
Marketing - Test - Otázky z minulých let Zadání testů 30.05.2018 21:28 60
Marketing - Tahák Tahák 30.05.2018 21:28 24
Marketing - Tahák ke zkoušce Tahák 30.05.2018 21:28 30
Marketing - zápisky ze cvik Zápisky z hodin 30.05.2018 21:28 27
Marketing - Zápočet Zadání testů 30.05.2018 21:28 33
Marketing - ZM - Výcuc Zápisky z hodin 30.05.2018 21:28 21
Test z marketingu - Vypracované otázky Zadání testů 30.05.2018 21:28 36

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.

Osnova

mentioned parts1. Východiska pro uplatnění marketingu v našich podmínkách2. Prvky marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace)3. Uplatnění marketingu v různých oblastech (služby, neziskový sektor, profesionální a amatérský sport) apod.

Literatura

KAŇOVSKÁ, Lucie a David Schüller. Základy marketingu. Studijní text pro bakalářské obory. 2. vyd. Brno: CERM, 2015. 131 s. ISBN 978-80-214-5107-0. (CS)BOUČKOVÁ, J. A KOL: MARKETING. PRAHA, C.H.BECK,2003 (CS)KOTLER, P.: MARKETING MANAGEMENT. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 2001 (CS)

Požadavky

Předpokládá se znalost základních ekonomických kategorií.

Garant

Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.

Vyučující

Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.Ing. Pavel Mráček, Ph.D.