Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




REOP - Zápisky ze cvik 2

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (128.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

ORANGE i Zoner poskytují srovnatelné služby. Propojení s účetními programy lépe umožňuje Zoner. Na druhou stranu ORANGE zahrnuje silnější nástroje pro marketing a taky modernější služby na portálech (např. Google analytic či Seznam zboží).

Zadání:

1.Do tabulky porovnejte další dva provozovatele el.obchodů a vyberte jeden z nich, který by jste využili pro Vaši firmu a proč.Za Dů si vyzkoušejte zoner!!!na dalším cvičení budete popisovat……

2 .

A,Výhody a nevýhody EO z pohledu zákazníka a z pohledu obchodníka- zpracujte

B,Popište praktický příklad B2…………

3.Diskutujte všechny obvyklé komponenty marketingového cyklu ohledně vašeho e- shopu:

  • Zákazník: Dokážeme definovat cílovou skupinu a známe zákaznické požadavky?

  • Povědomí a reklama: Jak zákazníci náš e-shop najdou? Co udělat pro to, aby se do něj ještě vrátili?

  • Merchandising: Které produkty budeme nabízet a jakým způsobem je představíme?

    • služby a produkty vysoké úrovně, ceny, kvality, představení bude podrobné

  • Služby: Jak budeme reagovat na otázky zákazníků, jak jim pomůžeme řešit jejich problém?

  • Promo: Jakým způsobem přimějeme návštěvníka, aby skutečně přidal vybrané zboží do košíku?

  • Průběh transakcí: Jak vystavíme fakturu, objednáme dopravu nebo odvedeme DPH?

  • Objednávky: Kdo zajistí zásobování?

  • Poprodejní služby: Kdo bude pečovat o zákazníky? Kdo připraví odpovědi na časté otázky?

  • Marketingové analýzy: Jaké informace o prodeji, nakupujících a marketingových aktivitách budeme potřebovat? Na základě jakých dat budeme činit operativní rozhodnutí?

  • Značka: Jak budeme se zákazníky komunikovat? V čem bude vaše podnikání jedinečné a nabídne něco navíc oproti konkurenci?

Co by měl soupis požadavků obsahovat?

Na tomto místě zmiňuji pár nápadů, dále uvedené (a samozřejmě i další) oblasti požadavků by měly být součástí týmového brainstormingu. Váš plán by měl být mnohem detailnější a propracovanější. Nešetřete nápady ani papírem.

  • Zobrazení: Popište co nejpřesněji, jak si představujete, že budou v e-shopu produkty zobrazeny. Chcete třeba vědět, z jakého operačního systému s vámi komunikují, abyste je mohli překvapit konkrétní nabídkou těch typů, které mohou využít? Pokud také chcete mít možnost aktualizovat výrobkové katalogy on-line, nezapomeňte to zmínit.

  • Objednávky a jejich vyřízení: Systém musí umožnit nákup několika různých položek najednou. Měl by akceptovat platby kartou, kalkulovat podle ceníků DPH, poštovné, balné. Upozorňuje na objednávky, které nejsou do určité doby označeny jako vyřízené.

  • Jak získat pozornost zákazníků: Bannery a další on-line reklama? Rozesílka e-mailů? Budeme tyto akce vyhodnocovat a měřit jejich účinnost?

  • Zákaznické služby: Odpovězte si na otázky: "Jak zvládneme logistiku? Kdo zboží zabalí a pošle? Je lepší pošta, kurýr nebo vlastní doprava? Zvládneme expresní doručení zásilek?"

  • Software a hosting: Využijeme externích služeb? Musí být server 24/7 monitorován? Máme přehled o dostupných aplikacích a službách, jejich cenách?

Témata, do kterých materiál patří