Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




IT-prednasky-1-9

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (4.29 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Přednášky

(Sledování cílů, jaké je slabé místo, jeké sílné, co je špátné –sloupečky,

co je dobře – sloupečky)

  • Soubor několika systémů

    • Řízení

    • Analýza

    • Výkonové měření

  • Sledování a plánování cílů

  • Komplexní přehled o celé organizaci

  • Hlavní aktivity:

  • Stanovení cílů – důležité – podle cíle sledujeme data

    a upravíme aktivity a dostaneme odpověď co dělat

    abychom více vydělali

  • Měření výkonosti – specifikace potřebných dat, ověřování vůči stanoveným cílům

  • Úpravy aktivit – směřování ke stanoveným cílům, operativní řízení, dle aktuálních dat

  • Vše probíhá současně

  • Klíčové prvky

  • BPM je stavěno dle služeb zákazníka

  • Sběr dat

  • Analýza – odhalení vzorců chování, stanovení významu dat, pochopení kombinací

  • Odpověď na dané otázky

  • Akvizice BPM

  • Krátko, středně, dlouhodobé cíle

  • Sběr dat z jednotlivých kanálů

  • Analýza rizik

  • Příjemce benefitu

  • Metriky

  • Přesnost, spolehlivost, správnost

CRM

  • Customer Relationship Management

  • Řízení vztahu se: zákazníky, klienty, obchodními partnery

  • Cíl: spokojený klient, vydělávající obchodní partner, možnost analýzy a zlepšení

Operativní CRM

  • Prodej, Služby, Marketing, Podpora (Přímého kontaktu s klienty, tvorby marketingových kampaní,

    automatizace prodejních procesů a jejich sledování)

Analytické CRM

  • Vyhodnocení marketingových kampaní, Analyza a předpovědi

Kolaborativní CRM

  • Komunikace prostřednictvím vybraných kanalů, Vzník informací z interakcí

  • Výhody(Přínosy): Kvalita a efektivnost, snížení nákladů, odhalení slabých míst, udržení zákazníků, rychlejší reakce na změny

  • Překážky: náročnost a komplexita (lidé musí sedět a zadávat data), vysoké nároky na spolehlivost, udržení jména společnosti, bezpečnost (pokud je CRM špatné může poškodit data)

  • Využití: automatizace prodeje, marketing, podpora zákazníkům (marketing, maily, soc. sítě), komunikace, analytika, sociální sítě, horizontální X vertikální, kompletní instalace x SaaS

  • Př. ZOOT; vyskakovací okénka “můžu vám pomoci” –> pokud jsou lidé naštvaní odstraníme, pokud to funguje ponecháme; mám 6 lidí v callcentru – s 5 jsou lidé spokojeni, s jedním ne –> řeším

DSS (systémy pro podporu rozhodování) (počasí)

  • Decission support systém

  • Vyšší efektivita

  • Druh informačního systému

    • Zaměřený na podporu rozhodování př. meterologický systém

  • Zpracovává data z

  • Datových vstupů

  • Vnitropodnikových procesů

  • Plánování

  • Soustředění více vstupů do jednoho výstupu

  • Výstupy se mohou v závislosti na aktuální situaci výrazně měnit

    • Doporučení z předchozího dne může být vyvráceno

  • Systém je založen na interaktivním srovnávání podkladů

  • Často využívá GIS (Georafický IS, nějaké mapy)

Výstup DSS

  • Prezentace dat v podobě: Grafu, Datové tabulky, Datové kostky (OLAP výstup), Srovnání dvou časových period s různými vstupy, Předpoklady prodejů či jiných výstupů

  • Snadná možnost změn a sledování jejich vlivu

Témata, do kterých materiál patří