tématický-plán
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
________________________________________________________________
- seznámí se s jednotlivými skupinami živočichů a umí je zařadit do příslušných skupin
________________________________________________________________
- seznámí se s vývojem člověka a rozlišuje lidské rasy
________________________________________________________________
- zná skladbu kosterní soustavy a rozlišuje základní části
________________________________________________________________
- zná stavbu a funkci svalové soustavy
- vyjmenuje a ukáže jednotlivé druhy svalů na sobě
- seznámí se s významem trávicí soustavy a zná jednotlivé části trávicí soustavy
________________________________________________________________
- zná stavbu a funkci dýchací soustavy
- uvědomí si zdravotní rizika vyplývající z kouření a nezdravého životního stylu
________________________________________________________________
- zná stavbu a funkci vylučovací soustavy
- seznámí se s konkrétními onemocněními vylučovací soustavy
- pochopí princip rozmnožování
ENVIRONMENTALNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života
…..........
Vztah člověka k prostředí
…...........
________________________
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
…............
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení
_________________________
ENVIRONMENTALNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy
…...........
Vztah člověka k prostředí
…………
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
….......
_________________________
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy
….........
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
Květen
_______
Červen
- Kožní soustava
stavba kůže
- Smyslová soustava
kožní smysly
oko
ucho
čidla čichu a chuti
- Soustava žláz s vnitřním vyměšováním
- Nervová soustava
centrální nervová soustava
obvodová nervová soustava
_____________________
- Základy genetiky
- Osobní hygiena
- Péče o zdraví
- První pomoc
- Opakování
- zná stavbu kůže a smyslové soustavy
- seznámí se s nemocemi kožní a smyslové soustavy
- zodpovědně přistupuje k přípravě na vyučování
________________________________________________________________
- porozumí pojmům z oblasti genetiky
- umí poskytnout základy první pomoci
_________________________
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA Kreativita (První pomoc)
……………..
8.ročník – PRAKTIKA Z PŘÍRODOPISU A CHEMIE
Výstupy žáka
Zná zásady bezpečné práce ve školní chemické učebně
Je schopen poskytnout první pomoc
Umí používat základní chemické sklo
Dokáže pracovat s jednotlivými chemickými látkami
Dodržuje pracovní postupy při přípravě pokusu
V jednotlivých pokusech rozliší známé látky podle rozdílných vlastností
Rozlišuje chemické prvky a chemické sloučeniny
Jednoduchými pokusy si umí ověřit své znalosti o vybraných prvcích a sloučeninách
Dokáže určit kyselost a zásaditost roztoků pomocí indikátorového činidla
Je schopen rozlišit a správně v příklady určit výchozí látky a produkty chemické reakce
Zná zásady bezpečnosti práce s roztoky kyselin, hydroxidů, oxidačních činidel, organických látek
Je schopen pracovat s mikroskopem a pomůckami pro zkoumání přírody a živých organismů
Při řešení úkolů je schopen používat různé komunikační technologie ( tisk, internet,…)
Dokáže určovat jednotlivé přírodniny pomocí atlasu nebo klíče k určování
V jednotlivých pokusech si ověří své znalosti jednotlivých přírodnin, přírodních principů a ekologických problémů
Chápe problémy životního prostředí v globálních souvislostech