Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




(4) 7. Příprava na hodinu - Hlodavci, zajícovci

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.53 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

• poslouchají, doplňují si řešení úloh v pracovním sešitu, potřebné informace samostatně hledají v učebnici; případně reagují, když jim není něco srozumitelné nebo odpovídají na položené doplňující otázky

- postupně sdělují svá řešení úloh 6 a 7 z prac. sešitu, v případě nesprávného řešení jeho oprava popřípadě i jinými žáky

- sledují obrázky v prezentaci

- postupně sdělují svá řešení úlohy 8 z prac. sešitu, v případě nesprávného řešení jeho oprava popřípadě i jinými žáky

- sledují obrázky v prezentaci

• odpovídají na položené otázky
a úkoly z paměti nebo s pomocí svých učebních materiálů z hodiny

• pozorují v prezentaci jednotlivé obrázky zástupců hlodavců a zajícovců, uvádějí alespoň jejich rodové názvy

• rozhovor opakovací

• vysvětlování, práce s učebnicí, s pracovním sešitem, rozhovor vyvozovací, výklad, popis, grafické činnosti, diskuse, projekce statická, pozorování

• rozhovor upevňovací

• projekce statická, rozhovor zjišťovací

• – | | –

• hromadná

- samost. práce

- frontální

- frontální

- samost. práce

- frontální

- frontální

• hromadná
– frontální

• – | | –

5 min

25 min

4 min

1 min

• sešity žáků, případně učebnice

• učebnice, pracovní sešity, psací potřeby, tabule s křídou, prostředky k prezentaci

• učební materiály žáků

• – | | –, prostředky k prezentaci

Závěr

5 min

• celkové zhodnocení aktivity žáků

• informování o tématu další hodiny
(chobotnatci, kytovci)

• rozloučení se s žáky

• poslouchají

• – | | –

• loučí se, balí se

• popis

• výklad

• – | | –

2,5 min

2 min

0,5 min


Přílohy:
1. vyplněná cvičení z pracovního sešitu, doplněná o poznámky

2. obrázky z ppt prezentace k fázi fixace

Vlastní závěrečné zhodnocení:

8. A – čas vyšel poměrně překvapivě tak akorát

– u mnohých žáků mi především zpočátku připadalo, že se přede mnou nějak více ostýchají být aktivnější, bylo potřeba především na počátku více vyzývat žáky k aktivitám jednotlivě; jinak žáci plnili vše podle pokynů, tato třída pracovala spíše lehce pomalým, avšak klidným a poslušným způsobem

– naplnění cílů bylo docela zdařilé, ve většině případů žáci alespoň neměli žádný problém akceptovat mé pokyny a dokázali správně reagovat především během fáze fixace

– příště bych rád vnesl do hodiny pro všechny žáky nějakou příležitost získat známku 1 a třeba je i tím motivovat, dále mě zde napadlo použít i formu skupinové práce

  • pracovalo se mi zde příjemně, třída na mě působila poklidným, místy možná i línějším, ale milým dojmem

bobr evropský křeček polní

veverka obecná

kapybara

králík divoký

zajíc polní

pišťucha himalájská

Témata, do kterých materiál patří