(7) 12. a 13. Příprava na hodinu - Magma
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
9. B – vyšlo dostatek času na všechny fáze hodiny
– především na začátku hodiny celková aktivita žáků značně pokulhávala, postupně se však o něco zlepšila a zapojilo se pár žáků, spíše však jen tehdy, pokud byli přímo vyvoláni, mnozí žáci přijímali poznatky spíše pasivně; úkolu s příležitostí získat známku 1 se aktivně zapojilo pouze tak 5 žáků, z toho jen 2 žáci byli úspěšní
– cíle byly naplněny poměrně uspokojivě, u mnohých bylo prokázáno, že si z hodiny něco odnesli, byť spíše pasivnější formou, u některých především hlavně bylo najevo, že nabyli nové dovednosti v určování hornin
-
příště bych se zde také více pokusil zaměřit pozornost především na ty nejpasivnější žáky
-
práce s touto třídu je poklidná, nepřipadá mi během hodin v této třídě, že by zde byli zrovna problémoví žáci, spíše bych usoudil, že se více ostýchají nebo je trápí jiné věci; oceňuji zde vlastně u některých i to, že se snaží reagovat alespoň v případě, kdy jsou mnou podníceni a nebyl zde jednoznačně poznán náznak drzosti ve stylu, že by mě vůbec neměli za autoritu, navíc u některých to chce možná jen chvíli času počkat a dokáží být i velice přívětiví