RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
míčkem
základy sportovních her – manipulace s míčem, pálkou či jiným herním náčiním odpovídající
velikosti a hmotnosti, herní činnosti jednotlivce, spolupráce ve hře, průpravné hry, utkání podle
zjednodušených pravidel minisportů
turistika a pobyt v přírodě – přesun do terénu a chování v dopravních prostředcích při přesunu,
chůze v terénu, táboření, ochrana přírody
plavání (základní plavecká výuka) – hygiena plavání, adaptace na vodní prostředí, základní
plavecké dovednosti, jeden plavecký způsob (plavecká technika), prvky sebezáchrany a dopomoci
tonoucímu
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
98
lyžování, bruslení (podle podmínek školy) – hry na sněhu a na ledě, základní techniky pohybu na
lyžích a bruslích
další pohybové činnosti (podle podmínek školy a zájmu žáků)
ČINNOSTI PODPORUJÍCÍ POHYBOVÉ UČENÍ
komunikace v TV – základní tělocvičné názvosloví osvojovaných činností, smluvené povely,
signály
organizace při TV – základní organizace prostoru a činností ve známém (běžném) prostředí
zásady jednání a chování – fair play, olympijské ideály a symboly
pravidla zjednodušených osvojovaných pohybových činností – her, závodů, soutěží
měření a posuzování pohybových dovedností – měření výkonů, základní pohybové testy
zdroje informací o pohybových činnostech
2. stupeň
ČINNOSTI OVLIVŇUJÍCÍ ZDRAVÍ Očekávané výstupy žák
TV-9-1-01
aktivně vstupuje do organizace svého pohybového režimu, některé pohybové
činnosti zařazuje pravidelně a s konkrétním účelem
TV-9-1-02
usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti; z nabídky zvolí vhodný rozvojový
program