Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  psychohygiena  v  sociální  dovednosti  pro  předcházení  a  zvládání  stresu,  hledání  pomoci  při 

problémech

  mezilidské  vztahy,  komunikace  a  kooperace  –  respektování  sebe  sama  i  druhých,  přijímání 

názoru druhého, empatie; chování podporující dobré vztahy, aktivní naslouchání, dialog, efektivní 
a asertivní komunikace a kooperace v různých situacích, dopad vlastního jednání a chování

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 96 

5.8.2  TĚLESNÁ VÝCHOVA 

Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru 

1. stupeň 

Očekávané výstupy – 1. období žák 
TV-3-1-01 

spojuje pravidelnou každodenní pohybovou činnost se zdravím a využívá 
nabízené příležitosti 

TV-3-1-02 

zvládá v souladu s individuálními předpoklady jednoduché pohybové 
činnosti jednotlivce nebo činnosti prováděné ve skupině; usiluje o jejich 
zlepšení 

TV-3-1-03 

spolupracuje při jednoduchých týmových pohybových činnostech 
a soutěžích 

TV-3-1-04 

uplatňuje hlavní zásady hygieny a bezpečnosti při pohybových činnostech ve 
známých prostorech školy 

TV-3-1-05 

reaguje na základní pokyny a povely k osvojované činnosti a její organizaci 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
TV-3-1-01p  zvládá podle pokynů přípravu na pohybovou činnost 
TV-3-1-04p  dodržuje základní zásady bezpečnosti při pohybových činnostech a má 

osvojeny základní hygienické návyky při pohybových aktivitách 

TV-3-1-05p  reaguje na základní pokyny a povely k osvojované činnosti 

projevuje kladný postoj k motorickému učení a pohybovým aktivitám 

zvládá základní způsoby lokomoce a prostorovou orientaci podle 
individuálních předpokladů 

Očekávané výstupy – 2. období žák 
TV-5-1-01 

podílí se na realizaci pravidelného pohybového režimu; uplatňuje kondičně 
zaměřené činnosti; projevuje přiměřenou samostatnost a vůli po zlepšení 
úrovně své zdatnosti 

Témata, do kterých materiál patří