RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
psychohygiena v sociální dovednosti pro předcházení a zvládání stresu, hledání pomoci při
problémech
mezilidské vztahy, komunikace a kooperace – respektování sebe sama i druhých, přijímání
názoru druhého, empatie; chování podporující dobré vztahy, aktivní naslouchání, dialog, efektivní
a asertivní komunikace a kooperace v různých situacích, dopad vlastního jednání a chování
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
96
5.8.2 TĚLESNÁ VÝCHOVA
Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru
1. stupeň
Očekávané výstupy – 1. období žák
TV-3-1-01
spojuje pravidelnou každodenní pohybovou činnost se zdravím a využívá
nabízené příležitosti
TV-3-1-02
zvládá v souladu s individuálními předpoklady jednoduché pohybové
činnosti jednotlivce nebo činnosti prováděné ve skupině; usiluje o jejich
zlepšení
TV-3-1-03
spolupracuje při jednoduchých týmových pohybových činnostech
a soutěžích
TV-3-1-04
uplatňuje hlavní zásady hygieny a bezpečnosti při pohybových činnostech ve
známých prostorech školy
TV-3-1-05
reaguje na základní pokyny a povely k osvojované činnosti a její organizaci
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
TV-3-1-01p zvládá podle pokynů přípravu na pohybovou činnost
TV-3-1-04p dodržuje základní zásady bezpečnosti při pohybových činnostech a má
osvojeny základní hygienické návyky při pohybových aktivitách
TV-3-1-05p reaguje na základní pokyny a povely k osvojované činnosti
-
projevuje kladný postoj k motorickému učení a pohybovým aktivitám
-
zvládá základní způsoby lokomoce a prostorovou orientaci podle
individuálních předpokladů
Očekávané výstupy – 2. období žák
TV-5-1-01
podílí se na realizaci pravidelného pohybového režimu; uplatňuje kondičně
zaměřené činnosti; projevuje přiměřenou samostatnost a vůli po zlepšení
úrovně své zdatnosti