Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  plavání  (podle  podmínek  školy  –  zdokonalovací  plavecká  výuka,  pokud  neproběhla  základní 

plavecká výuka, musí předcházet adaptace na vodní prostředí a základní plavecké dovednosti) – 
další  plavecké  dovednosti,  další  plavecký  způsob  (plavecká  technika),  dovednosti  záchranného 
a branného plavání, prvky zdravotního plavání a plaveckých sportů, rozvoj plavecké vytrvalosti 

  lyžování, snowboarding, bruslení (podle podmínek školy) – běžecké lyžování, lyžařská turistika, 

sjezdové lyžování nebo jízda na snowboardu, bezpečnost pohybu v zimní horské krajině, jízda na 
vleku; (popř. další zimní sporty podle podmínek školy) 

  další (i netradiční) pohybové činnosti (podle podmínek školy a zájmu žáků) 
 

ČINNOSTI PODPORUJÍCÍ POHYBOVÉ UČENÍ Očekávané výstupy žák 
TV-9-3-01 

užívá osvojované názvosloví na úrovni cvičence, rozhodčího, diváka, 
čtenáře novin a časopisů, uživatele internetu 

TV-9-3-02 

naplňuje ve školních podmínkách základní olympijské myšlenky – čestné 
soupeření, pomoc handicapovaným, respekt k opačnému pohlaví, ochranu 
přírody při sportu 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 100 

TV-9-3-03 

dohodne se na spolupráci i jednoduché taktice vedoucí k úspěchu družstva 
a dodržuje ji 

TV-9-3-04 

rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role hráče, rozhodčího, 
diváka, organizátora 

TV-9-3-05 

sleduje určené prvky pohybové činnosti a výkony, eviduje je a vyhodnotí 

TV-9-3-06 

zorganizuje samostatně i v týmu jednoduché turnaje, závody, turistické akce 
na úrovni školy; spolurozhoduje osvojované hry a soutěže 

TV-9-3-07 

zpracuje naměřená data a informace o pohybových aktivitách a podílí se na 
jejich prezentaci 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
TV-9-3-01p  užívá osvojovanou odbornou terminologii na úrovni cvičence, rozhodčího, 

Témata, do kterých materiál patří