RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
plavání (podle podmínek školy – zdokonalovací plavecká výuka, pokud neproběhla základní
plavecká výuka, musí předcházet adaptace na vodní prostředí a základní plavecké dovednosti) –
další plavecké dovednosti, další plavecký způsob (plavecká technika), dovednosti záchranného
a branného plavání, prvky zdravotního plavání a plaveckých sportů, rozvoj plavecké vytrvalosti
lyžování, snowboarding, bruslení (podle podmínek školy) – běžecké lyžování, lyžařská turistika,
sjezdové lyžování nebo jízda na snowboardu, bezpečnost pohybu v zimní horské krajině, jízda na
vleku; (popř. další zimní sporty podle podmínek školy)
další (i netradiční) pohybové činnosti (podle podmínek školy a zájmu žáků)
ČINNOSTI PODPORUJÍCÍ POHYBOVÉ UČENÍ Očekávané výstupy žák
TV-9-3-01
užívá osvojované názvosloví na úrovni cvičence, rozhodčího, diváka,
čtenáře novin a časopisů, uživatele internetu
TV-9-3-02
naplňuje ve školních podmínkách základní olympijské myšlenky – čestné
soupeření, pomoc handicapovaným, respekt k opačnému pohlaví, ochranu
přírody při sportu
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
100
TV-9-3-03
dohodne se na spolupráci i jednoduché taktice vedoucí k úspěchu družstva
a dodržuje ji
TV-9-3-04
rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role hráče, rozhodčího,
diváka, organizátora
TV-9-3-05
sleduje určené prvky pohybové činnosti a výkony, eviduje je a vyhodnotí
TV-9-3-06
zorganizuje samostatně i v týmu jednoduché turnaje, závody, turistické akce
na úrovni školy; spolurozhoduje osvojované hry a soutěže
TV-9-3-07
zpracuje naměřená data a informace o pohybových aktivitách a podílí se na
jejich prezentaci
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
TV-9-3-01p užívá osvojovanou odbornou terminologii na úrovni cvičence, rozhodčího,