RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
oslabení vnitřních orgánů (B) – oslabení oběhového a dýchacího systému (B1); oslabení
endokrinního systému (B2); obezita (B3); ostatní oslabení vnitřních orgánů (B4): (kromě cvičení
ze skupiny A) rozvoj hlavních a pomocných dýchacích svalů; hrudní a brániční dýchání při
zvýšené zátěži; adaptace na zvýšenou zátěž; cvičení koordinace a rovnováhy
oslabení smyslových a nervových funkcí (C) – oslabení zraku (C1); oslabení sluchu (C2);
neuropsychická oslabení (C3): (kromě cvičení ze skupiny A) adaptace srdečně-cévního
a dýchacího systému; koordinace pohybu; rovnovážné polohy; rozvoj sluchového, zrakového
a taktilního vnímání rytmu; cvičení s hudebním doprovodem; orientace v prostoru; zraková
lokalizace, rychlost zrakového vnímání
VŠESTRANNÉ ROZVÍJEJÍCÍ POHYBOVÉ ČINNOSTI
pohybové činnosti v návaznosti na vzdělávací obsah TV – s přihlédnutím ke konkrétnímu druhu
a stupni oslabení
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
103
5.9 ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE
Charakteristika vzdělávací oblasti
Oblast Člověk a svět práce postihuje široké spektrum pracovních činností a technologií, vede
žáky k získání základních uživatelských dovedností v různých oborech lidské činnosti a přispívá
k vytváření životní a profesní orientace žáků.
Koncepce vzdělávací oblasti Člověk a svět práce vychází z konkrétních životních situací,
v nichž žáci přicházejí do přímého kontaktu s lidskou činností a technikou v jejich rozmanitých
podobách a širších souvislostech.