Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

a hodnotám ve vztahu k práci člověka, technice a životnímu prostředí 

  chápání  práce  a  pracovní  činnosti  jako  příležitosti  k  seberealizaci,  sebeaktualizaci  a  k  rozvíjení 

podnikatelského myšlení 

  orientaci  v  různých  oborech  lidské  činnosti,  formách  fyzické  a  duševní  práce  a  osvojení 

potřebných  poznatků  a  dovedností  významných  pro  možnost  uplatnění,  pro  volbu  vlastního 
profesního zaměření a pro další životní a profesní orientaci 
 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 104 

5.9.1  ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE 

Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru 

1. stupeň 

PRÁCE S DROBNÝM MATERIÁLEM Očekávané výstupy – 1. období žák 
ČSP-3-1-01  vytváří jednoduchými postupy různé předměty z tradičních i netradičních 

materiálů 

ČSP-3-1-02  pracuje podle slovního návodu a předlohy Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČSP-3-1-01p  zvládá základní manuální dovednosti při práci s jednoduchými materiály 

a pomůckami; vytváří jednoduchými postupy různé předměty z tradičních 
i netradičních materiálů 

ČSP-3-1-02  pracuje podle slovního návodu a předlohy 
Očekávané výstupy – 2. období žák 
ČSP-5-1-01  vytváří přiměřenými pracovními operacemi a postupy na základě své 

představivosti různé výrobky z daného materiálu 

ČSP-5-1-02  využívá při tvořivých činnostech s různým materiálem prvky lidových tradic 
ČSP-5-1-03  volí vhodné pracovní pomůcky, nástroje a náčiní vzhledem k použitému 

materiálu 

ČSP-5-1-04  udržuje pořádek na pracovním místě a dodržuje zásady hygieny 

a bezpečnosti práce; poskytne první pomoc při úrazu 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČSP-5-1-01p  vytváří přiměřenými pracovními postupy různé výrobky z daného materiálu 
ČSP-5-1-02p  využívá při tvořivých činnostech s různým materiálem vlastní fantazii 
ČSP-5-1-03  volí vhodné pracovní pomůcky, nástroje a náčiní vzhledem k použitému 

Témata, do kterých materiál patří