425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Základní škola: ZŠ Jana Babáka
Věk – Třída: 9.A, 9.B
Místo realizace: kmenové třídy 9.A a 9.B, odborná učebna chemie a fyziky
Časová dotace: 160 minut + 40 minut přestávky
Doporučená velikost skupin: čtyři skupiny po osmi žácích, v případě potřeby si každé stanoviště skupinu
rozdělí na dvě menší skupiny po čtyřech žácích
RVP ZV – využití:
1. Vzdělávací oblast (vzdělávací obor) – Člověk a příroda
2. Tematické celky–
Fyzika – Pohyb těles: Síly, Energie
Chemie – Pozorování, pokus a bezpečnost práce, Anorganické sloučeniny, Chemické reakce
Přírodopis – Biologie člověka, Neživá příroda
Zeměpis – Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí,
3. Průřezová témata –
Výchova k myšlení v Evropských a globálních souvislostech
Osobnostní a sociální výchova
Multikulturní výchova
4. Integrace mezi dalšími vzdělávacími obory – předměty:
Výchova ke zdraví
Dějepis
Člověk a svět práce
2
Kompetence:
k učení – využívá obecně užívané termíny; uvádí věci do souvislostí; propojuje poznatky z různých
tematických celků různých vzdělávacích oborů a různých vzdělávacích oblastí, čímž si utváří celistvý pohled
na různé jevy (přírodní, společenské i kulturní); posuzuje výsledky experimentů a vyvozuje z nich závěry
k řešení problémů – rozpozná problémové situace a problémy, dokáže je analyzovat a hledat pro
ně vhodné řešení; při hledání řešení vychází z logiky, matematiky i vlastních zkušeností
komunikativní – naslouchá druhým; myšlenky a nápady formuluje srozumitelně, jasně a výstižně; pracuje