Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.96 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Základní škola: ZŠ Jana Babáka 

Věk – Třída: 9.A, 9.B 

 
Místo realizace:
 kmenové třídy 9.A a 9.B, odborná učebna chemie a fyziky 

Časová dotace: 160 minut + 40 minut přestávky 

Doporučená  velikost  skupin:  čtyři  skupiny  po  osmi  žácích,  v případě  potřeby  si  každé  stanoviště  skupinu 

rozdělí na dvě menší skupiny po čtyřech žácích 

RVP ZV – využití:  

1.  Vzdělávací oblast (vzdělávací obor) – Člověk a příroda

2.  Tematické celky–  

Fyzika – Pohyb těles: Síly, Energie 

Chemie – Pozorování, pokus a bezpečnost práce, Anorganické sloučeniny, Chemické reakce 

Přírodopis – Biologie člověka, Neživá příroda 

Zeměpis – Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí,  

3.  Průřezová témata   

Výchova k myšlení v Evropských a globálních souvislostech 

Osobnostní a sociální výchova 

Multikulturní výchova 

4.  Integrace mezi dalšími vzdělávacími obory – předměty:  

Výchova ke zdraví 

Dějepis 

Člověk a svět práce 

Kompetence: 

k učení  –  využívá  obecně  užívané  termíny;  uvádí  věci  do  souvislostí;  propojuje  poznatky  z různých 

tematických celků různých vzdělávacích oborů a různých vzdělávacích oblastí, čímž si utváří celistvý pohled 

na různé jevy (přírodní, společenské i kulturní); posuzuje výsledky experimentů a vyvozuje z nich závěry 

k řešení  problémů  –  rozpozná  problémové  situace  a  problémy,  dokáže  je  analyzovat  a hledat  pro 

ně vhodné řešení; při hledání řešení vychází z logiky, matematiky i vlastních zkušeností   

komunikativní  –  naslouchá  druhým;  myšlenky  a  nápady formuluje  srozumitelně,  jasně  a výstižně;  pracuje 

Témata, do kterých materiál patří