425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
nebezpečné látky a přípravky (P-věty, H-věty, piktogramy), voda (destilovaná).
nové: lihová raketa, oheň bez zápalek, migrační krize, mapa znázorňující pohyb migrantů, magmatický krb,
sopouch, kráter, parazitický kráter, mrak sopečného popela, žilné krvácení, tepenné krvácení,
Nenewtonova kapalina
3
Dovednosti:
intelektové: čtení z mapy, práce s textem, práce s atlasem, aplikování poznatků v praxi, hodnocení významu
pohybů v přírodě, pochopení principu činnosti raketky, vysvětlení probíhajících chemických reakcí
senzomotorické: manuální zručnost (práce s nůžkami, plastovým materiálem) – výroba vlastní lihové
rakety, provádění pokusu, pozorování pokusu, značení do mapy
sociální: práce ve skupině, vzájemná pomoc
Návyky:
dodržování instrukcí, udržování pořádku na pracovišti, úklid po skončení aktivity
Stručná charakteristika školy:
Základní škola Jana Babáka je postavena na hranici tří brněnských městských částí: Brno – Žabovřesky, Brno
– Střed a Brno – Královo pole. Už několik let následuje vlastní školní vzdělávací program s názvem „Poznání,
Prožitek, Tvořivost“. Škola se specifikuje rozšířenou výukou cizích jazyků a angličtinu vyučuje již od první
třídy. Dále poskytuje rozšiřující výuku hudební výchovy a drží se prvků Daltonské výuky. V budově základní
školy se nachází také ZUŠ Orchidej.
4
1. Podrobný scénář výuky:
Úvod:
Program určený pro 9. A a 9. B začne krátkou scénkou – ruch na letišti, kde se cizinci ptají na lehce
identifikovatelné otázky (Kdy letí letadlo do Madridu a podobně) v různých jazycích (čeština, angličtina,