425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
s různými psanými texty a obrazy; využívá předtím nabyté komunikativní dovednosti během práce
s ostatními
sociální a personální – efektivně funguje ve skupině, kde plní svědomitě přidělenou roli; k ostatním
se chová ohleduplně, pomáhá jim, a naopak sám si o pomoc požádá; doceňuje možnost spolupracovat
a oceňuje sebe sama za dobře odvedenou práci v týmu, stejně tak jako práci celého týmu
občanské – je schopen vcítit se do situace druhých; vymezuje se vůči útlaku a nerovnoměrnému
vzájemnému chování; je schopen poskytnout v krizové situaci pomoc druhým, v případě potřeby
poskytnout první pomoc
pracovní – bezpečně a efektivně používá nástroje a materiál; dodržuje pracovní postup a případné obměny
provádí pouze v rámci vymezených pravidel; dodržuje zásady bezpečnosti a ochrany zdraví
Výchovně vzdělávací cíle:
1. Žák uvede alespoň tři příklady pohybu z každého tematického celku: fyzika, chemie, přírodopis,
zeměpis.
2. Žák vytvoří vlastní definici pohybu.
3. Žák na libovolném příkladu vysvětlí význam pohybu pro život.
Pojmy:
opěrné: pohyb, pokus, líh, drát, PET láhev, lžička, kapátko, tyčinka, lihový kahan, (azbestová síťka),
porcelánová miska, migrace, slepá mapa, pohyb, uprchlík, imigrant, emigrant, magma, láva, obvaz, krev,
srdce, tepna, žíla, škrob, rozpustnost, názvosloví solí, soli (křemičitany), zásady bezpečné práce,