425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
němčina, ruština, francouzština, španělština). Během této inscenace bude v pozadí rozvinuta mapa světa,
aby žákům pomohla k rozluštění tématu. Do mapy také připevníme čtyři fotografie, jež žákům mohou
pomoci při následné otázce. Žáků se zeptáme, jestli mají představu o tématu, kterým se budeme zabývat.
Bude jim sděleno téma (člověk na cestách – Země v pohybu). Poté se žáci pokusí říct co nejvíce pojmů,
které podle nich spadají do tohoto tématu. Tyto pojmy budou psány po okrajích mapy.
Nyní žákům představíme samotný program a také vysvětlíme důležitost mezipředmětového
propojení. Žáci se dozvědí, že se budou střídat na čtyřech stanovištích (fyzika, chemie, přírodopis, zeměpis).
Na každém stanovišti žáci stráví 30 minut a následovat bude přestávka. Po skončení přestávky se žáci
odeberou k dalšímu stanovišti. Jejich úkolem bude získat cestovní známku ze všech čtyř stanovišť. Zda byly
jednotlivé skupinky úspěšné, budou rozhodovat garanti jednotlivých předmětů (stanovišť). Na jednotlivých
stanovištích budou probíhat různé úkoly, pokusy a jiné aktivity. Skupinky budou rozděleny po 8 žácích.
Rozdělení do skupin bude probíhat pomocí barevně rozdílných kousků puzzle. Každý žák dostane
jeden dílek a jeho úkolem bude najít spolužáky se stejnou barvou puzzle a následně je poskládat
do obrázku. 9. A bude tuto aktivitu vykonávat před tabulí naopak 9. B ji bude vykonávat na druhé straně