Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




16. MARKETING (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (50.54 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  1. Reklama

  2. Podpora prodeje

  3. Osobní prodej

  4. Práce s veřejnosti

  5. Přímý marketing

  6. Sponzoring

Reklama
  • Je neosobní forma propagace prostřednictvím různých médií

  • Jedná se o placenou formu

  • Reklamy lze realizovat:

  • v TV

  • rozhlas

  • dnes nejoblíbenější billboardy

  • světelné tabule

  • Reklama může být:

  • Informativní

  • Přesvědčovací

  • připomínající

Podpora prodeje
  • Zde patří různé nástroje podceňující chování spotřebitelů, ale také podporující chování prodejců či distributorů

  • Vždy se musí jednat o přímou podporu, který buď krátkodobý efekt – je velmi důležitá

  • Patří zde:

  • spotřebitelské soutěže

  • měnově výhodné balení

  • kupóny na slevy

  • drobné dárečky

  • vzorky zdarma

Osobní prodej
  • Jeden z nejefektivnějších nástrojů

  • Prodejci jsou dokonale školeni -> přesně ví, jak zákazníka zmanipulovat

Práce s veřejností
  • Je to vytváření příznivého obrazu veřejnosti vůči firmě

  • Zahrnuje také práci tiskového mluvčího

Přímý marketing
  • Je marketing cílený na konkrétní skupinu konkrétní skupiny konkrétním nástrojem

  • např. Zásilkový prodej, katalogový marketing

  • Je to jedna z nejrychlejších metod

Sponzoring
  • ten chápán jako oboustranně výhodná smlouva ve formě zviditelněné při financování různých aktivit

  • např. ve sportu, ale také při různých charitativních akcí

Témata, do kterých materiál patří