Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Písmo a vše k pismu

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.17 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

•   kontakty - telefon, fax, e-mail, ICQ, webová adresa, IČO,  DIČO, číslo bankovního účtu

    (6-10 b vše stejného fontu i řezu)

Zde nesmí být nic, píše se 

sem adresát a adresa

 OBÁLKA - formát DL         

•  rozměr: 220 x110 mm

•  logotyp + adresa, web (ne jméno, ne telefony, záleží však na zadavateli)

20

Zde nesmí nic být 

kvůli čtení adresy

(čtecí zóna třídícího stroje)

Prostor pro grafiku 

kontaktní údaje

odesílatelea 

DALŠÍ ČÁSTI CORPORATE IDENTITY:

•  potisk trička

•  CD + booklet (buklet)= brožurka - dnes se nejčastěji užívá pro pojmenování doprovodného sešitu u CD disků 

•  hrneček

•  tužka,

•  zapalovač 

•  jiné reklamní předměty

•  propagační tiskoviny

MANUÁL VIZUÁLNÍ KOMUNIKACE

Ke každému corporate identity by měl být zpracován Manuál vizuální komunikace (též Logomanuál). Jednotný vizu-

ální styl je nejdůležitější součást komunikace se světem. Je to komunikační nástroj, kterým lze ovlivnit image předsta-

vované organizace v očích veřejnosti. Kvalitně zpracovaný vizuální styl reprezentuje organizaci, její stabilitu, jednotu, 

posiluje  dojem  o  její  solidnosti  a  důvěryhodnosti.  Zvyšuje  povědomí  o  její  existenci.  Slouží  jako  vodítko  k  tvorbě 

a používání prvků vizuání komunikace. Určuje základní pravidla používání logotypu, vzhled obchodní korespondence 

a reklamních předmětů. Základním prvkem jednotného vizuálního stylu je logotyp a jeho barevnost.

Témata, do kterých materiál patří