Písmo a vše k pismu
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
• kontakty - telefon, fax, e-mail, ICQ, webová adresa, IČO, DIČO, číslo bankovního účtu
(6-10 b vše stejného fontu i řezu)
Zde nesmí být nic, píše se
sem adresát a adresa
OBÁLKA - formát DL
• rozměr: 220 x110 mm
• logotyp + adresa, web (ne jméno, ne telefony, záleží však na zadavateli)
20
Zde nesmí nic být
kvůli čtení adresy
(čtecí zóna třídícího stroje)
Prostor pro grafiku
kontaktní údaje
odesílatelea
DALŠÍ ČÁSTI CORPORATE IDENTITY:
• potisk trička
• CD + booklet (buklet)= brožurka - dnes se nejčastěji užívá pro pojmenování doprovodného sešitu u CD disků
• hrneček
• tužka,
• zapalovač
• jiné reklamní předměty
• propagační tiskoviny
MANUÁL VIZUÁLNÍ KOMUNIKACE
Ke každému corporate identity by měl být zpracován Manuál vizuální komunikace (též Logomanuál). Jednotný vizu-
ální styl je nejdůležitější součást komunikace se světem. Je to komunikační nástroj, kterým lze ovlivnit image předsta-
vované organizace v očích veřejnosti. Kvalitně zpracovaný vizuální styl reprezentuje organizaci, její stabilitu, jednotu,
posiluje dojem o její solidnosti a důvěryhodnosti. Zvyšuje povědomí o její existenci. Slouží jako vodítko k tvorbě
a používání prvků vizuání komunikace. Určuje základní pravidla používání logotypu, vzhled obchodní korespondence
a reklamních předmětů. Základním prvkem jednotného vizuálního stylu je logotyp a jeho barevnost.