Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Písmo a vše k pismu

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.17 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

– nejčastější typ značk

FUNKCE značky

– přihlížíme ke kvalitě výtvarné stylizace

– dosáhnout vizuálně homogenního celku jednotlivých částí značky

– hlídat míru stylizace, aby nedošlo k ohrožení originality

– barevné řešení, brát v úvahu psychologii barev

– kvalita použité typografie

– atraktivita

• 

IDENTIFIKAČNÍ

– nejdůležitější funkce, značka musí být poznat, být originální, nezaměnitelná, zapamatovatelná, čitelná

– originalita je zákonem daná (nutnost pro registraci značky)

– značka by měla být snadno rozpoznatelná

– rozpoznatelnost je ovlivněna vizuální složitostí 

   (čím je značka tvarově složitější, tím je horší její rozpoznatelnost)

– zapamatovatelnost – velký vliv na nákupní chování; dosáhnout tohoto stavu vyžaduje systematické 

    budování image

– když se stane značka postupem času známá, je možné odstranit text a ponechat piktogram 

– kdyby text nebyl na počátku součástí této značky, nikdo by ji neuměl přečíst 

• 

VÝZNAMOVÁ

– značka má významově být ve vztahu k firmě, vztah k oboru

– základem je vhodné pojmenování firmy, vyslovitelnost ve všech potřebných jazycích, 

   zkontrolovat negativní význam v překladech

– značka by neměla dávat prostor pro dvojsmysly

• 

TECHNOLOGICKÁ

– aplikovatelnost

– rozlišitelnost i v minimální velikosti, aby piktogram loga ideálně fungoval i při šířce 9 mm

– kvalita provedení detailů

– používané technologie a materiálů, jak a kam budeme logo aplikovat

REDESIGN značky (modernizace značky)

– každá značka postupem času stárne

– potřeba provést modernizaci značky = REDESIGN

– grafická úprava stávajícího loga a firemního stylu 

Coca-Cola

SHELL

ČESKÁ TELEVIZE

ČESKÁ TELEVIZE

2017

18

AKCIDENČNÍ SAZBA•  příležitostné tisky – vizitky, plakáty, letáky, atd.

Témata, do kterých materiál patří