OSOBNOST KNIHKUPCE A POSTUP PRODEJE
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Postupy prodeje
- rozličný je postup při pultovém a při samoobslužném prodeji
vstup zákazníka do prodejny
pozdrav a přivítání
vyslechnutí zákazníkova přání
předkládání zboží a případná rada zákazníkovi
sdělení ceny zboží a vyvrácení případných námitek
konec rozhovoru se zákazníkem
dodatečná nabídka zboží
markování a balení zboží
poděkování a rozloučení se zákazníkem
reklamace- je to velmi nepříjemné pro zákazníka i prodavače, ze strany prodavače má být vyvíjen klidný a kladný přístup
Obsluha atypických zákazníků
- atypičtí zákazníci jsou: důchodci, invalidé či jinak postižení lidé, děti a v neposlední řadě cizinci, je třeba podle
toho s nimi jednat