Komunikace a komunikační mix
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Public Relations
= Obor, který se věnuje budování image a zlepšování veřejného vnímání ve prospěch konkrétní osoby nebo subjektu
Důležitý nástroj v rámci řízení podniku
Cca 80 % tvoří vztahy s massmedii (hromadné sdělovací prostředky → zasahují velký počet příjemců)
Podpora výrobků/služeb=budování strategie značky
Hlavní cíle
Seznamování spotřebitelů s produktem
Zvýšení povědomí o produktu a značce
Vzdělání
Zisk podpory nezávislé třetí strany či veřejnosti
Positioning značky v rámci konkurenčního prostředí a udržování pozice
Podpora emocionálního vztahu, důvěry, loajality ke značce
Nástroje PR
Tiskové zprávy
Propagační materiál
Internet
Informační e-maily
Sociální sítě