Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Komunikace a komunikační mix

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (46.02 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Public Relations

= Obor, který se věnuje budování image a zlepšování veřejného vnímání ve prospěch konkrétní osoby nebo subjektu

  • Důležitý nástroj v rámci řízení podniku

  • Cca 80 % tvoří vztahy s massmedii (hromadné sdělovací prostředky → zasahují velký počet příjemců)

  • Podpora výrobků/služeb=budování strategie značky

Hlavní cíle

  • Seznamování spotřebitelů s produktem

  • Zvýšení povědomí o produktu a značce

  • Vzdělání

  • Zisk podpory nezávislé třetí strany či veřejnosti

  • Positioning značky v rámci konkurenčního prostředí a udržování pozice

  • Podpora emocionálního vztahu, důvěry, loajality ke značce

Nástroje PR

  • Tiskové zprávy

  • Propagační materiál

  • Internet

  • Informační e-maily

  • Sociální sítě

Témata, do kterých materiál patří