NOVÉ TRENDY V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI (1)
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Product placement
skrytá reklama
zaměrné a placené umisťování výrobků, názvů, log do filmů, seriálů
propagace dané značky
filmový hrdina pije Coca-Colu, nebo má na sobě tričko s logem Adidas
On-line marketing (digitální marketing)
soubor marketingových aktivit prováděných v prostředí internetu
SEO, sociální média, e-mailing, content marketing
Omnichannel
komunikace se zákazníkem všude tam, kde je to možné
SEO, PPC, zbožové srovnávače, affiliate, sociální sítě
reálný svět – obrazovky na prodejnách, letáky, billboardy
SEO
Search Engine Optimalization
proces ovlivňování viditelnosti webu v neplacené části internetového vyhledavače
čím výše a častěji – tím více zákazníků
cíl: návštěvnost, snížení míry odchodu ze stránek, snížení N na zákazn. podporu
Gamifikace
zvyšování zájmu klientů za využití herních prostředků
př. aplikace Waze umožňuje získávat odznaky za hlášení, odpovědi týkajících se dopravní situace na silnici
Trendy v technologiích
Konverzační marketing
konverzační roboti – chatboti
zapojí zákazníka do konverzace, zjistí potřebné info, nasměrují ho na správné místo
Virtuální realita
prohlídky měst, sedadla na zápasech
Umělá inteligence
automatické přizpůsobení webové stránky konkrétnímu uživateli
Mobil 24/7
všechno v internetovém světě musí být i na mobilních zařízeních