založení fiktivní firmy
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
navazuje a udržuje styk s obchodními partnery
forma vizitek – každý svojí individuální
letáčky – průběžně podle období, akcí či svátků a ty se pošlou mailem
při vytváření firmy: logo, katalog se sortimentem a infem o firmě- muaí vědět zákl. Info o produktech a firmě
spravuje web a eviduje soc. sítě – komunikace (ig, fb)
vymýšlí různé promo akce (na Veletrh – soutěž, kvíz, akce)
když určí slevu, musí jí oznámit účetní, aby slevu zachytila na faktury
ÚČETNÍ ODDĚLENÍ
účtuje v systému POHODA
vystavuje a přijímá faktury (FAV/FAP)- následně oba případy zaúčtuje
účtuje příkazy bance při proplácení faktur
vede pokladnu a finanční prostředky firmy
dohlíží na placení poplatků bance a při vzniku firmy i živnostenskému úřadu
každý měsíc zpracovává mzdy v excelu
vyplácí mzdy hotově – výplatní pásky (VPD)
každý měsíc odvádí soc. a zdrav. pojištění
přiznání daně – daň z příjmu, DPH
Běžné činnosti ve firmě
krátká, společná porada svolaná ředitelem, na které uvede všechny do aktuální situace, zmíní novinky
jednou za čas delší porada – nové produkty/služby, designy, spolupráce, úprava katalogu,…
ředitel jednotlivě rozdá úkoly
pracuje každý na svém úkolu, radíme si, pomáháme si,…
výsledky ředitel zkontroluje a schválí, zašleme firmám na mail