Dispoziční řešení provozní jednotky, space management
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
nabízení zboží se soustřeďuje do komplexů většinou podle potřeby nebo podle spotřeby určitých zákazníků
sortimentní návaznost po obou stranách
sortimentní návaznost nesmí odporovat hygienickým a bezpečnostním předpisům
atraktivní sortimentní skupiny se rozmisťují po celém prostoru prodejní místnosti
zboží připravené k prodeji samoobsluhou se rozmisťuje před sortimentně navazující obsluhovaný úsek
skupiny zboží, které vyžadují individuální obsluhu se mají umístit kolmo k řadám středového výstavního zařízení
uplatňování samoobslužného prodeje v obchodních domech je spojeno s označením etážová samoobsluha = jde o způsob provozu obchodního domu, při kterém má prodejní plocha v jednotlivých podlažích formu uzavřené samoobsluhy
hlavní výhody etážové samoobsluhy:
1. zpřístupnění převážné č2. ásti zásob zákazníků
3. komplexnost nákupu a jednorázové odbavení v nákupní zóně
4. umístění max. zásob v prodejním prostoru
5. min. potřeba kontaktu mezi prodavač6. em a zákazníkem
7. úspora pracovníků a úspora pokladen