Metoda tlaku a tahu
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Pavel Marek V2
Metoda tlaku a tahu
Metoda tahu – vyrobíme reklamu na jeden z naších nejlepších výrobků (bráno z pohledu kvality a vybavení) a dáme ji do místních nebo regionálních novin, inzertních novin, místní televize a rozhlasu, na výrobek dáme speciální nabídku, například nějakou slevu nebo dárek k výrobku, abychom zaujali zákazníka a ten se přišel podrobněji informovat o výrobku a poté si ho případně koupit. Když už nic jiného, alespoň ho nalákáme do naší prodejny
Metoda tlaku – představíme výrobek na výstavě nebo veletrhu výpočetní techniky, můžeme připravit firemní večírek pro širší veřejnost kde všem příchozím ukážeme malou část našeho sortimentu včetně zmiňovaného výrobku, který můžeme představit a nastínit jeho kvalitní vlastnosti, tlačíme tím lidi ke koupi tím, že jim říkáme, že zrovna tento náš výrobek je pro ně vhodný, že ho jinde neseženou výhodněji a že pokud chtějí kvalitně tisknout a využívat speciálních vlastností tak právě tento výrobek by si měli koupit