Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Nákupní chování domácností a organizací

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (30.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Při nákupním rozhodování se musí přihlížet k fázím cyklu.

Nákupní chování firem také ovlivňuje globalizace.

vnitřní – organizace zásobování v podniku, odborná způsobilost

Proces rozhodování v organizaci má v podstatě stejné fáze jako u individuálních nákupů.

Ale v každé etapě jsou určitá specifika: poznání potřeb, u běžných potřeb může vycházet od každého pracovníka, u větších investic je poznání problému otázkou odborného posouzení), zjišťování informací (je obsahem specifikace výrobku, ale také poznání dodavatele).

Zdroje informací jsou rozmanitější, více se využívá nabídka dodavatelských firem, obchodních zástupců, veletrhy a výstavy, odborná publikace.

Hlavní pozornost se soustředí na výběr dodavatelů.

Hlavní kritéria: cena, kvalita, dodací podmínky, platební podmínky, pověst dodavatele.

Při vyhodnocení dodavatele se sledují vlastní zkušenosti, vývoj na trhu.

Témata, do kterých materiál patří