Předmět Marketing (PEM / BPMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / BPMAR - Marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|---|---|---|
Marketing matice | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 19 |
Marketing přednášky na průěbžný test | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 26 |
Marketing případovky | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 35 |
Marketing test | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 44 |
Marketing všechny verze testů | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 64 |
Marketing výcuc ke zkoušce | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 42 |
Marketing zkouška Klepek | Neznámý | 18.05.2018 01:00 | 89 |
MARKETING-přednášky | Zápisky z hodin | 30.01.2021 23:39 | 22 |
Další informace
Obsah
1. Podstata, pojetí a význam marketingu2. Příprava marketingových strategií a plánů3. Marketingové prostředí4. Zabezpečování marketingových informací5. Analýza spotřebních trhů6. Analýza B2B trhů a konkurence7. Segmentace trhu, Targeting a Positioning8. Produkt a produktová politika9. Dostupnost produktu a marketingová logistika10. Cena a cenová politika11. Marketingová komunikace12. Marketingové aplikace
Získané způsobilosti
Orientovat se v běžné podnikatelské činnosti firem očima marketingového pracovníka nebo manažera. Získat základní znalosti a vědomosti z oblasti marketingu, pochopit vztahy a souvislosti tak, aby byli studenti schopni řešit základní marketingové problémy.
Literatura
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.HECZKOVÁ, M. Marketing. Karviná: OPF SLU Karviná, 2014. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.MATUŠÍNSKÁ, K., STOKLASA, M. Marketing in Theory and Practice. Karviná: OPF Karviná, 2012. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management.14th. 2012. ISBN 978-0-13-210292-6.KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J. a ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evropské. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
Požadavky
Průběžný test, písemná forma zkoušky, jiná zátěž.
Garant
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.