Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing případovky

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (706.72 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Koncepce společenského (sociálního) marketingu

Trend

Odlišení image

Strategie tržnich vyzyvatelu

Strategie tržniho troškaře – SPECIALIZACE

Systém logistiky trhu

Supermarketing.. alebo Kulturne prostredie NEVIEM

Firma vyrábějící okna s trojsklem vychází při dosahování svých cílů na trhu z předpokladu, že zákazníci nebudou kupovat její výrobky v dostatečném množství. Proto své zákazníky cíleně vyhledává a jejich prodej výrazně podporuje různými nástroji marketingové komunikace, jejíchž úkolem je přesvědčit zákazníky o výhodách produktu. Jakou koncepci přístupu k trhu uplatňuje?

Prodejní koncepci

Frima Kodak používá jiné prodejce pro filmové a jiné pro průmyslové produkty. Prodejci filmových produktu obchodují s jednoduchými produkty s intenzivní distribucí, prodejci průmyslových produktu řeší se svými zákazníky složité situace, které vyžadují technické znalosti. Jakou strukturu prodejních sil firma Kodak uplatňuje?

  • Produktová struktura

Jestliže je nový produkt firmy vysoce žádaný a nabízí jedinečné výhody (golfový míček Strata s novou povrchovou úpravou a pevnějším jádrem) je poptávka po něm cenově neelastická (zákazník ho musí mít bez ohledu na cenu). To umožňuje firmě získat zpět prostředky vložené do výzkumu, vývoje a propagace a cenu stanoví vysokou. Jakmile vstoupí na trh konkurence, firma postupně cenu snižuje a umožňuje, aby si produkt koupili i další zákazníci, cenově citlivější. Jakou cenovou strategii firmy uplatňuje?

  • Strategie přizpůsobování

Jak označuje oblast (činnost) marketingu, kterou vykonávají lidé, kteří jménem společnosti provádějí jednu nebo více z následujících činností – vyhledávání nových zákazníků, komunikace s nimi, poskytování služeb, prodej zboží a shromažďování informací.

  • Osobní prodej

O jaký způsob výběru vzorku respodentu se jedná v případě, že se postavíte na frekventované ulicí a budete žádat kolemjdoucí o vyplnění krátkého dotazníku?

  • Vytváření výběrového souboru (pravděpodobnostní výběr)

Ve většině samoobslužných prodejen masa je nabídka sestavena podle druhů masa (vepřové, hovězí, drůbež apod.) Supermarket XY se rozhodl nabídku uspořádat do jiných skupin: Jídla za minutu. Dietní vaření. Tahle jídla milují děti. Rád vařím. Jsem labužník. Jakou segmentaci trhu přitom použil?

Segmentaci podle nákupních příležitosti (podle chování)

Ačkoli je panence Barbie už 50 let, myslet na svůj věk nemá čas. Je příliš zaměstnaná jednou jako basketbalová hvězda, podruhé jako závodní řidička, fotbalistka, pilotka nebo princezna z ostrova. Jakou strategii používají v tomto případě marketingoví manažeři, aby produkt udrželi ve stadiu zralosti?

Modifikace produktu

Kupní situace: „Stavební firma zjistí. Že ji docházejí cihly, a proto kontaktuje svého stálého dodavatele a objedná si novou zásilku (ve stejném množství, ceně a za stejných dodacích a platebních podmínek jako obvykle)." představuje

Témata, do kterých materiál patří