Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing případovky

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (706.72 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Jak se nazývá tento marketingový nástroj?……podpora prodeje /premie


5) Téměř 85% tržeb firmy Starbucks pochází z jejích vlastních kaváren. Nijak tedy nepřekvapí, že otevírá jednou novou kavárnu za druhou. Ani na přeplněných trzích v New Yorku, Paříži nebo Londýně se nemusí bát přesycení trhu. Kavárny otevřela v Praze a dalších evropských městech. Kromě otevíraní nových provozoven však rozšiřuje také nabídku potravin v jednotlivých prodejnách. Zkouší všechno – od koblih, přes lahůdkové sendviče a řecké těstovinové saláty až po bramborové lupínky.

Uveďte, které dvě strategie podle Ansoffa uplatňuje……zvětšování trhu a diverzifikace………

6) Podnikatelské koncepce uplatňují nejen výrobní firmy, ale i neziskové organizace.
Např. politická strana před volbami energicky prosazuje svého kandidáta a představuje ho jako nejlepšího člověka na svém místě. Kandidát sám také tvrdě pracuje – potřásá rukama, setkává se s příznivci, pronáší proslovy. Spoustu peněz utratí za rozhlasovou a televizní kampaň, plakáty, reklamní předměty,… Jeho nedostatky jsou veřejnosti často ukryty, protože základním cílem je být zvolen, nikoliv splnit přání voliče.

Jakou koncepci přístupu k trhu politická strana v tomto případě prosazuje? prodejni koncepce

7) Kosmetická firma Reflect prodává své produkty nejen v klasických obchodech, ale také přes Internet. Návštěvníci stránek Reflect.com si mohou „ušít“ objednávku kosmetických přípravků na míru, aby odpovídala jejich typu pleti a dalším specifickým potřebám – nákup pak dorazí ve stylovém balení, označený jménem zákazníka.

Jakou podnikatelskou koncepci tato firma uplatňuje?……marketingová koncepce…………

8) Které médium použijete pro svoji reklamu, pokud
- Chcete oslovit většinu populace za relativně nízkých nákladů
- Ji chcete použít současně s jinými médii
- Protože se vyznačuje vysokou frekvenci, pokud je umístěna v oblastech s velkým provozem
- Chcete, aby byla účinná pro oslovení všech vrstev společnosti
- Byla geograficky flexibilní

……………billboard……………

9) Do své poštovní schránky dostanete brožuru nebo leták, který nabízí určitý produkt nebo službu v konkrétním časovém období. Součástí informaci je i telefonní nebo e-mailový kontakt, na kterém si příslušný produkt (služba) můžeme objednat.

O jakou formu marketingové komunikace se jedná? ………………přímá poštovní nabídka…..

10) Jdete na rockový koncert. Hudební skupina vám poskytuje službu, kterou nelze poskytnout bez jednotlivých členů. Navíc nemohou hudebníci službu poskytnout ani bez přítomností obecenstva.

Jak označuje tuto vlastnost služby?………nedělitelnost………

11) Cena vypovídá o produktu. Jedna studie vztahu mezi cenou a vnímáním kvality u automobilů např. zjistila, že zákazníci vnímají dražší vozy jako kvalitnější. Této skutečnosti pak využívají automobily při stanovovaní cen konkrétních vozů.

Témata, do kterých materiál patří