Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing všechny verze testů

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (31.33 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

VERZE E:

1. Jaká je hlavní role oddělení marketingu v B2B firmě:

  1. Připravit katalogy zboží a služeb

  2. tvorba ATL komunikačních kampaní

  3. budování vztahů se zákazníky

  4. koordinace firemních prodejních akcí

2.Jestliže dostanete kartu v restauraci, kde 10 menu máte zdarma jedná se o:

  1. podporu prodeje

  2. osobní prodej

  3. přímý marketing

  4. řízení vztahů se zákazníky

3. v BCG matici kdy mají celkem nízký tržní podíl, a malé tempo růstu jedná se o

  1. hladové psy

  2. dojné krávy

  3. otazníky

  4. hvězdy

4. Měřítkem kvality kvantitativního výzkumu není:

  1. validita

  2. reliabilita

  3. reprezentativní výberový vzorek

  4. množství otázek v dotazníku

5. Obchod s malým sortimentem, ale velkým množství tohoto zboží je:

  1. maloobchod

  2. velkoobchod

  3. Specializovaná prodejna

6. Co není součástí externího mikroprostředí

  1. management (ten je součástí interního)

7. Jakou technologii využíváme ke zjištění nejfrekventovanějšího místa prodejny?

  1. Teplotní mapy

8. Kde nejlépe měříme zájem příspěvků?

  1. Facebook

9. Reklama, kterou člověk nevědomě přijímá?

  1. Podprahová reklama

10. Když se ve filmu James Bond objevila značka auta, o co se jedná?

  1. Podpora prodeje

  2. Reklama

  3. productplacement

  4. Hodnotová nabídka

11. Širokou obchodní sítí prodejen disponuje v marketingovém prodejním kanálu?

  1. velkoobchod

  2. maloobchod

  3. výrobce

  4. zprostředkovatelé

12. Co nepatří k nové verzi 7P?

  1. lidé - people

  2. proces - process

  3. meteriální prostředí - physical evidence

  4. spolupracovníci

13. Propagace v rámci sportovních nebo kulturních událostí se označuje jako :

  1. reklamu

  2. přímý marketing

  3. sponzoring

  4. podpora prodeje

14. Mezi prvky makroprostředí nepatří?

  1. demografické faktory

  2. cenové podmínky

  3. technologické podmínky

  4. politické a legislativní podmínky

15. Současné výrobky na novém trhu se snažím o:

  1. získat zákazníky konkurence

  2. prosadit se na novém trhu

  3. ….loajalita ….

16. Když se na webovém prohlížeči neustále ukazuje reklama, tak se jedná o:

  1. remarketing

  2. demarketing

  3. scaling

  4. segmentace

17. Kterou charakteristiku nelze považovat za výhodu přímého distribučního kanálu?

  1. Účinná zpětná vazba

  2. přímý kontakt se zákazníkem

  3. velké množství kontaktů s velkým počtem zákazníků

  4. Individuální přístup k zákazníkům

18. Generace vyrůstající obklopena technologií se silným propojením na sociální média se nazývá?

  1. Baby boomers

  2. Digitální nomádi

  3. generace X

  4. generace Z

19. selektivní distribuci

  1. sbírání smetany

  2. výlučnou distribuci

20. Ve faázi růstu v životním cyklu produktu je hlavním úkolem marketingového řízení:

  1. boj s konkurencí

  1. dosažení vysokého podílu na trhu

  1. tvorba povědomí o produktu a značce

Pokud chce firma při uvedení produktu obsadit co největší část trhu, využije:

  1. Penetrační cena

  1. nimalizace výdajů na propagaci

Vypisovací otázky:

  1. Jak se jmenuje matice? Ansoffova matice

  2. Které informace při výzkumu hledáme jako první? Sekundární informace

  3. Co následuje při nákupu po shromažďování informací? nalezení problému → shromáždění informací → hodnocení alternativ → nákupní rozhodnutí → chování po nákupu

  4. Kdo vymyslel teorii motivace? Maslow

  5. Při výzkumu vyšlo najevo, že firma má velmi starou technologie, podle SWOT analýzy to je? Slabá stránka

  6. Jak se distribuce mění ve 4C? Promotion → Communication

  7. něco ohledne placené propragace v ruzných mediích

  8. Skupiny spotřebitelů, které vykazují vnitřní homogenitu a zároveň vnější heterogenitu nazýváme: Segmenty

  9. marketingový výzkum prováděný s větším množstvím spotřebitelů, kde se těží především ze skupinové dynamiky a možnosti respondentů navzájem na sebe navazovat a doplňovat nazýváme?Design thinking

  10. Soubor krátkodobých pobídek určených k rychlému zvýšení poptávky po specifických produktech označujeme jako? Podpora prodeje

Témata, do kterých materiál patří