Marketing všechny verze testů
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
VERZE E:
1. Jaká je hlavní role oddělení marketingu v B2B firmě:
Připravit katalogy zboží a služeb
tvorba ATL komunikačních kampaní
budování vztahů se zákazníky
koordinace firemních prodejních akcí
2.Jestliže dostanete kartu v restauraci, kde 10 menu máte zdarma jedná se o:
podporu prodeje
osobní prodej
přímý marketing
řízení vztahů se zákazníky
3. v BCG matici kdy mají celkem nízký tržní podíl, a malé tempo růstu jedná se o
hladové psy
dojné krávy
otazníky
hvězdy
4. Měřítkem kvality kvantitativního výzkumu není:
validita
reliabilita
reprezentativní výberový vzorek
množství otázek v dotazníku
5. Obchod s malým sortimentem, ale velkým množství tohoto zboží je:
maloobchod
velkoobchod
Specializovaná prodejna
6. Co není součástí externího mikroprostředí
management (ten je součástí interního)
7. Jakou technologii využíváme ke zjištění nejfrekventovanějšího místa prodejny?
Teplotní mapy
8. Kde nejlépe měříme zájem příspěvků?
Facebook
9. Reklama, kterou člověk nevědomě přijímá?
Podprahová reklama
10. Když se ve filmu James Bond objevila značka auta, o co se jedná?
Podpora prodeje
Reklama
productplacement
Hodnotová nabídka
11. Širokou obchodní sítí prodejen disponuje v marketingovém prodejním kanálu?
-
velkoobchod
-
maloobchod
-
výrobce
-
zprostředkovatelé
12. Co nepatří k nové verzi 7P?
lidé - people
proces - process
meteriální prostředí - physical evidence
spolupracovníci
13. Propagace v rámci sportovních nebo kulturních událostí se označuje jako :
-
reklamu
-
přímý marketing
-
sponzoring
-
podpora prodeje
14. Mezi prvky makroprostředí nepatří?
demografické faktory
cenové podmínky
technologické podmínky
politické a legislativní podmínky
15. Současné výrobky na novém trhu se snažím o:
získat zákazníky konkurence
prosadit se na novém trhu
….loajalita ….
16. Když se na webovém prohlížeči neustále ukazuje reklama, tak se jedná o:
remarketing
demarketing
scaling
segmentace
17. Kterou charakteristiku nelze považovat za výhodu přímého distribučního kanálu?
Účinná zpětná vazba
přímý kontakt se zákazníkem
velké množství kontaktů s velkým počtem zákazníků
Individuální přístup k zákazníkům
18. Generace vyrůstající obklopena technologií se silným propojením na sociální média se nazývá?
Baby boomers
Digitální nomádi
generace X
generace Z
19. selektivní distribuci
sbírání smetany
výlučnou distribuci
20. Ve faázi růstu v životním cyklu produktu je hlavním úkolem marketingového řízení:
boj s konkurencí
dosažení vysokého podílu na trhu
tvorba povědomí o produktu a značce
Pokud chce firma při uvedení produktu obsadit co největší část trhu, využije:
-
Penetrační cena
-
nimalizace výdajů na propagaci
Vypisovací otázky:
-
Jak se jmenuje matice? Ansoffova matice
-
Které informace při výzkumu hledáme jako první? Sekundární informace
-
Co následuje při nákupu po shromažďování informací? nalezení problému → shromáždění informací → hodnocení alternativ → nákupní rozhodnutí → chování po nákupu
-
Kdo vymyslel teorii motivace? Maslow
-
Při výzkumu vyšlo najevo, že firma má velmi starou technologie, podle SWOT analýzy to je? Slabá stránka
-
Jak se distribuce mění ve 4C? Promotion → Communication
-
něco ohledne placené propragace v ruzných mediích
-
Skupiny spotřebitelů, které vykazují vnitřní homogenitu a zároveň vnější heterogenitu nazýváme: Segmenty
-
marketingový výzkum prováděný s větším množstvím spotřebitelů, kde se těží především ze skupinové dynamiky a možnosti respondentů navzájem na sebe navazovat a doplňovat nazýváme?Design thinking
-
Soubor krátkodobých pobídek určených k rychlému zvýšení poptávky po specifických produktech označujeme jako? Podpora prodeje