Marketing všechny verze testů
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Neplacená forma propagaceprostřednictvím určité média senazývá – Publicrelation
Výzkumyukazují, že při nákupu zákazníci směřující k pokladnámzměnísvéchování. V čem tato změnaspočívá? Zákazníci
1. D, 2 .C, 3. D,4 C, 5. A, 6. B,7 .C, 8. A ,9. B, 10. Anebo D,11 A
Varianta C
1. Při nákupu jakého produktu dělajíobyčejnílidénejčastěji chybu?
a. pečivo c.
b. prací prášek d. osobní automobil
2. Jakoutechnologiivyužívámekezjištěnínejfrekventovanějšíhomístaprodejny?
a. QR kódy c. Eyetracking
b. d. Teplotní mapy
3. Jaképrocentorozhodováníse o koupiprovádíme až v obchodě?
a. 10-20% c. 50-60%
b. 30-40% d. 70-80%
4. Strategie vysokých zaváděcíchcensenazývájako?
a. penetrace trhu c. sbíránísmetany
b. intenzivnístrategie d. strategiepřizpůsobení
5. Umisťování produktu v televiznímprostředí označujeme jako?
a. reklama c.
b. productplacement d.
6. U kterého produktu se neuplatňuje výlučná distribuce?
a. automobil Ferrari c. šperky AloDiamonds
b. bulvárnídeník Blesk d. motocyklHarley-Davidson
7. Samoobslužná prodejna s výměrou od 2500 m2senazývá?
a. velkoprodejna c. hypermarket
b. supermarket d. specializovanáprodejna
8. Jakásociálnísíť je nejvhodnějšípro marketingovou komunikci B2B?
a. LinkedIn c. Snapchat
b. Facebook d. Instagram
9. Způsob, kterýmse firma snaží prezentovat sama sebe nebo své výrobky nazýváme?
a. image c. imitace
b. identita d. identifikace
10. Které z následujících kritérií segmentacespotřebitelskýchtrhůnepatřímezi kritéria demografická?
a. životní styl c. věk
b. vzdělání d. místobydliště
11. Kdyžse chceme zaměřit na určitý trh, jedná se o?
a. targeting c. positioning
b. segmantaci d.
12. Kterýzpůsob reklamy je časověopožděný
a. reklama na facebooku c. panely za zastávkách MHD
b. bannery na internetových stránkách d.
13. Kolikproduktůnakoupíopakovaněprůměrnádomácnost za jeden rok?
a. 100 – 200 c. 2000 – 2500
b. 300 – 400 d. 2500 a více
14. Generace, která je obklopenadenněsocialnímísítěmisenazývá?
a. baby boomers c. technoličtí nomádi
b. generace X d. generace Z
15. Čím seprofesionálně zabýval DavidOligvy?
a. strategickým marketingem c. reklamou
b. designem d.
16. Nízkou mírurůstu a nízkýpodíl na trhu mají?
a. hvězdy c. dojné krávy
b. otazníky d. hladoví psi
Vypisovací otázky:
1. V cosemění „produkt“ v marketingovém mixu 4C?Řešenípotřeb zákazníka
2. Jaké značky by mělprodejcedávat do akce nebo množstevníchslev?Kde chce zvýšit zisk
3. Jak senazývajívnitřněhomogenní, ale z vnějškuheterogenní skupiny spotřebitelů?Segmenty
4. Jak senazývá produkt, který nemá fyzickou podobu a nepřinášížádnésoukromévlastnictví?služba
5. Jakoupotřebu v pyramiděpotřebpředstavuje hlad nebo žízeň?Biologické potřeby
6. Copro nás v případě SWOT analýzy znamená příchodkonkurence na trh?Ohrožení
7. Jaképodmínky musí býtsplněnýpřistanovování strategického cíle?Vize, mise, cíl (SMART)