Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing všechny verze testů

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (31.33 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

b. intenzivnístrategie d. strategiepřizpůsobení

Vypisovací otázky

1. Při nákupu zboží e-shop zákazníkovi k nákupu holícíhostrojku také vodu po holení, v tomto případě realizuje? - crosseling

2. Pokud v procesu výzkumupoznáváme nové jevy, situace a chování, používáme? kvalitativní

3. Matice využívaná k určení růstovéstrategie na základěposouzeníchování produktu a trhu senazývá? Ansoffova

4. Skupiny spotřebitelů, kteréjsou si vnitřně podobné, ale odlišné z vnějškunazýváme? segmenty

5. Firma předpokládá, že spotřebitelébudoumít v oblibě ty výrobky, kteréjsouvysoce dostupné za nízkou cenu nebo je situace, kdynabídkapřevyšujepoptávku. O jakoukoncepcise jedná? výrobní

6. Neplacená forma propagaceprostřednictvím určitého média senazývá? Publicrelation

7. Výzkumyukazují, že přinakupování zákazníci směřující k pokladnámzměnísvéchování. V čem tato změnaspočívá?

  1. Strategie vysokých cense v marketingu označuje jako?
    slízánísmetany

  2. Které aspekty chováníspotřebitelůnevyžadujígenografic. Faktor věk?
    cenová citlivost

  3. Pokud firma operuje na novém trhu sestávajícími produkty bude:
    Budovat logistiku u svýchzákazníků

  4. Vysokou mírurůstu trhu a poměrně malý podíl na trhu mají v matici BCG
    otazníky

  5. V procesu marketingového plánovánínavazuje na stanovení vize a mise
    Marketingový audit

  6. Kterou charakteristiku nelzepovažovat za výhodu příméhodistribučního kanálu?
    Individuálnípřístupzákazníkům

  7. Ptámese otázkou proč na
    kvalitativnívýzkum

  8. Kterýprvek je nejdále zákazníkovi?
    výrobce

  9. U kterého ... se neuplatňuje výlučná distribuce?
    BulvárnídeníkBlesk

  10. Samoobslužná prodejna do 2500 m2 s potravinovým a doplňkovým zbožím je?
    Supermarket

  11. Vývoj produktu při účasti zákazníka a rychlýmprototypo.. senazývá:
    Designthinking

  12. Měřítkem kvality kvantitativníhovýzkumu je:
    Validita

  13. Z nástrojů marketingové komunikace je nejlépeměřitelný:
    reklama na fb

  14. PodleKahnamena hodnotíme události na základě
    Extrému a konce

  15. Základní fáze životního cyklu produktu
    zavedení na trh, růst, zralost, útlum

  16. Způsobkterýmse firma snaží prezentovat sama sebe nebo své produkty nazýváme
    identita

  17. Výzkum, který zopakujeme sestejnými výsledky je
    reliabilní

  18. Opakované zasílánínevyžádanýchsdělení označujeme jako
    Spam

  19. Prozpracování marketingové kampaněvčetněcílů a metodměření kontaktujeme
    Komunikační agenturu

Otázky: Při nákupu zboží e-shop zákazníkovu k nákupu holícíhostrojku také vodu poholení, v tomto případě realizuje? - crosseling

Pokud v procesu výzkumupoznáváme nové jevy, situace a chovánípoužíváme - explorační

Matice využívaná k určení růstovéstrategie na základěposouzeníchování produktu a trhu senazývá? - Ansoffova

Skupiny spotřebitelů, kteréjsou si vnitřně podobné, ale odlišné z vnějškunazýváme - Segmenty

Firma předpokládá, že spotřebitelébudoumít v oblibě ty výrobky, kteréjsouvysoce dostupné za nízkou cenu nebo je situace, kdypoptávkapřevyšujenabídku. O jakoukoncepcise jedná? - Výrobní

Témata, do kterých materiál patří