Marketing všechny verze testů
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
b. intenzivnístrategie d. strategiepřizpůsobení
Vypisovací otázky
1. Při nákupu zboží e-shop zákazníkovi k nákupu holícíhostrojku také vodu po holení, v tomto případě realizuje? - crosseling
2. Pokud v procesu výzkumupoznáváme nové jevy, situace a chování, používáme? kvalitativní
3. Matice využívaná k určení růstovéstrategie na základěposouzeníchování produktu a trhu senazývá? Ansoffova
4. Skupiny spotřebitelů, kteréjsou si vnitřně podobné, ale odlišné z vnějškunazýváme? segmenty
5. Firma předpokládá, že spotřebitelébudoumít v oblibě ty výrobky, kteréjsouvysoce dostupné za nízkou cenu nebo je situace, kdynabídkapřevyšujepoptávku. O jakoukoncepcise jedná? výrobní
6. Neplacená forma propagaceprostřednictvím určitého média senazývá? Publicrelation
7. Výzkumyukazují, že přinakupování zákazníci směřující k pokladnámzměnísvéchování. V čem tato změnaspočívá?
Strategie vysokých cense v marketingu označuje jako?
slízánísmetanyKteré aspekty chováníspotřebitelůnevyžadujígenografic. Faktor věk?
cenová citlivostPokud firma operuje na novém trhu sestávajícími produkty bude:
Budovat logistiku u svýchzákazníkůVysokou mírurůstu trhu a poměrně malý podíl na trhu mají v matici BCG
otazníkyV procesu marketingového plánovánínavazuje na stanovení vize a mise
Marketingový auditKterou charakteristiku nelzepovažovat za výhodu příméhodistribučního kanálu?
IndividuálnípřístupzákazníkůmPtámese otázkou proč na
kvalitativnívýzkumKterýprvek je nejdále zákazníkovi?
výrobceU kterého ... se neuplatňuje výlučná distribuce?
BulvárnídeníkBleskSamoobslužná prodejna do 2500 m2 s potravinovým a doplňkovým zbožím je?
SupermarketVývoj produktu při účasti zákazníka a rychlýmprototypo.. senazývá:
DesignthinkingMěřítkem kvality kvantitativníhovýzkumu je:
ValiditaZ nástrojů marketingové komunikace je nejlépeměřitelný:
reklama na fbPodleKahnamena hodnotíme události na základě
Extrému a konceZákladní fáze životního cyklu produktu
zavedení na trh, růst, zralost, útlumZpůsobkterýmse firma snaží prezentovat sama sebe nebo své produkty nazýváme
identitaVýzkum, který zopakujeme sestejnými výsledky je
reliabilníOpakované zasílánínevyžádanýchsdělení označujeme jako
SpamProzpracování marketingové kampaněvčetněcílů a metodměření kontaktujeme
Komunikační agenturu
Otázky: Při nákupu zboží e-shop zákazníkovu k nákupu holícíhostrojku také vodu poholení, v tomto případě realizuje? - crosseling
Pokud v procesu výzkumupoznáváme nové jevy, situace a chovánípoužíváme - explorační
Matice využívaná k určení růstovéstrategie na základěposouzeníchování produktu a trhu senazývá? - Ansoffova
Skupiny spotřebitelů, kteréjsou si vnitřně podobné, ale odlišné z vnějškunazýváme - Segmenty
Firma předpokládá, že spotřebitelébudoumít v oblibě ty výrobky, kteréjsouvysoce dostupné za nízkou cenu nebo je situace, kdypoptávkapřevyšujenabídku. O jakoukoncepcise jedná? - Výrobní