Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing všechny verze testů

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (31.33 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

8. Když popisujeme jevy, chování… tak se jedná o jakývýzkum?Deskriptivní

9. Conásleduje v chovánínakupujícího po hledáníinformací?Hodnoceníalternativ

Marketing 20.1. Verze D

1, Conenísoučástíexterníhomikroprostředí

A, konkurence

B, zákazníci

C, management

D,spolupracovníci

2, Conepatřímezi demografické segmenty

A, Národnost

B, životní styl

C, pohlaví

D, náboženství

3, Jestliže firma nakoupí výrobky, kterédále upravuje jedná se o trhy

A, průmyslové

B, institucionální

C, obchodní

D, spotřebitelské

4, Mezi výlučnou distribucimůžemezařadit:

A, deník Blesk

B, Tescoma

C, motocyklyHarley D.

5, Jaká je hlavní role oddělení marketingu v B2B firmě:

A,Připravitkatalogy zboží a služeb

B, tvorba ATL komunikačních kampaní

C, budovánívztahůsezákazníky

D, koordinacefiremníchprodejníchakcí

6,Jestliže dostanete kartu v restauraci, kde 10 menu máte zdarma jedná se o:

A, podporu prodeje

B, osobní prodej

C, přímy marketing

7, v BCG matici kdymajícelkem vysoký tržní podíl, avšak celkem malé tempo růstu jedná se o

A, hladové psy

B, dojné krávy

C, otazníky

D, hvězdy

8, Jestli v Miláněnainstalují na náměstí maketu vynořené ponorky jedná se o:

A, Guerillovou kampaň

B, Productplacement

C, Reklamu

9, Měřítkem kvality kvantitativníhovýzkumunení:

A, validita

B, reliabilita

C, reprezentativní výberový vzorek

D, množstvíotázek v dotazníku

10, na přelomu 19. a 20st. Byla reklama…..

A, See, think, do, care

11, Kdyžvědoměnevnímáme reklamu v Tvjednáse o…(nebo tak nějak to bylo)

A, podprahová reklama

B, spam

12, Obchod s malým sortimentem, ale velkýmmnožstvítohoto zboží je:

A, maloobchod

B, velkoobchod

C, Specializovanáprodejna

13, Cílem marketingové filozofie je:

A, vyrábět to, co trh chce

B, úzkývztahsezákazníky

14, Který z nástrojů marketingové komunikace je nejlípměřitelný:

A, FB

B, Tv

C, Rádio

D, Rozhlas

15, Jakoutechnologiivyužívámekezjištěnínejfrekventovanějšíhomístaprodejny?

A,QR kódy

B, Eyetracking

C, Teplotní mapy

16, Strategie vysokých zaváděcíchcensenazývájako?

A, Penetrace trhu

B, Sbíránísmetany

C, Intenzivnístrategie

D, Strategiepřizpůsobení

17,Generace, která je obklopenadenněsocialnímísítěmisenazývá?

A, baby boomem

B,technoličtí nomádi

C, generace X

D, generace Z

Vypisovací:

1, Jakoukoncepci uplatňujeme jestližese snažíme zákazníka přesvědčit o koupi výrobku a vyvíjíme na něj marketingový nátlak.

2,v Nákupnímrozhodování je předhledáníminformacíco.

3,podle čeho určujeme marketingové cíle-S.M.A.R.T

4,Jestliže firma vstupuje na trh a má nejlepší technologické předpokladyzevšech, je to proni.

5,O jakýmvýzkumse jedná jestližesezeptámevelkéhomnožstvírespondentů, navazujíchpřímo na sebe….něco

6, když na trh dostaneme nový výrobek uplatníme ho v Ansoffově matici jako?

7, Cena se v koncepci marketingového mixu 4C mění na?

8, Mezijaképotřeby v Maslowověpyramiděřadíme ??pocit příslušnosti k nějakéskupině?? Dala jsemodpověďpotřebasounáležitosti

Témata, do kterých materiál patří