Marketing všechny verze testů
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
8. Když popisujeme jevy, chování… tak se jedná o jakývýzkum?Deskriptivní
9. Conásleduje v chovánínakupujícího po hledáníinformací?Hodnoceníalternativ
Marketing 20.1. Verze D
1, Conenísoučástíexterníhomikroprostředí
A, konkurence
B, zákazníci
C, management
D,spolupracovníci
2, Conepatřímezi demografické segmenty
A, Národnost
B, životní styl
C, pohlaví
D, náboženství
3, Jestliže firma nakoupí výrobky, kterédále upravuje jedná se o trhy
A, průmyslové
B, institucionální
C, obchodní
D, spotřebitelské
4, Mezi výlučnou distribucimůžemezařadit:
A, deník Blesk
B, Tescoma
C, motocyklyHarley D.
5, Jaká je hlavní role oddělení marketingu v B2B firmě:
A,Připravitkatalogy zboží a služeb
B, tvorba ATL komunikačních kampaní
C, budovánívztahůsezákazníky
D, koordinacefiremníchprodejníchakcí
6,Jestliže dostanete kartu v restauraci, kde 10 menu máte zdarma jedná se o:
A, podporu prodeje
B, osobní prodej
C, přímy marketing
7, v BCG matici kdymajícelkem vysoký tržní podíl, avšak celkem malé tempo růstu jedná se o
A, hladové psy
B, dojné krávy
C, otazníky
D, hvězdy
8, Jestli v Miláněnainstalují na náměstí maketu vynořené ponorky jedná se o:
A, Guerillovou kampaň
B, Productplacement
C, Reklamu
9, Měřítkem kvality kvantitativníhovýzkumunení:
A, validita
B, reliabilita
C, reprezentativní výberový vzorek
D, množstvíotázek v dotazníku
10, na přelomu 19. a 20st. Byla reklama…..
A, See, think, do, care
11, Kdyžvědoměnevnímáme reklamu v Tvjednáse o…(nebo tak nějak to bylo)
A, podprahová reklama
B, spam
12, Obchod s malým sortimentem, ale velkýmmnožstvítohoto zboží je:
A, maloobchod
B, velkoobchod
C, Specializovanáprodejna
13, Cílem marketingové filozofie je:
A, vyrábět to, co trh chce
B, úzkývztahsezákazníky
14, Který z nástrojů marketingové komunikace je nejlípměřitelný:
A, FB
B, Tv
C, Rádio
D, Rozhlas
15, Jakoutechnologiivyužívámekezjištěnínejfrekventovanějšíhomístaprodejny?
A,QR kódy
B, Eyetracking
C, Teplotní mapy
16, Strategie vysokých zaváděcíchcensenazývájako?
A, Penetrace trhu
B, Sbíránísmetany
C, Intenzivnístrategie
D, Strategiepřizpůsobení
17,Generace, která je obklopenadenněsocialnímísítěmisenazývá?
A, baby boomem
B,technoličtí nomádi
C, generace X
D, generace Z
Vypisovací:
1, Jakoukoncepci uplatňujeme jestližese snažíme zákazníka přesvědčit o koupi výrobku a vyvíjíme na něj marketingový nátlak.
2,v Nákupnímrozhodování je předhledáníminformacíco.
3,podle čeho určujeme marketingové cíle-S.M.A.R.T
4,Jestliže firma vstupuje na trh a má nejlepší technologické předpokladyzevšech, je to proni.
5,O jakýmvýzkumse jedná jestližesezeptámevelkéhomnožstvírespondentů, navazujíchpřímo na sebe….něco
6, když na trh dostaneme nový výrobek uplatníme ho v Ansoffově matici jako?
7, Cena se v koncepci marketingového mixu 4C mění na?
8, Mezijaképotřeby v Maslowověpyramiděřadíme ??pocit příslušnosti k nějakéskupině?? Dala jsemodpověďpotřebasounáležitosti