Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




úkol_6_plan vstřícného modelu kurikula č.6 hotovo

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (161.46 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.



Přizpůsobení výuky na základě diagnostických testů a zájmů žáků (dřívější
znalosti z biologie,

doučování ze somatologie)

Zahrnutí aktivit pro různé typy učení - vizuální, kinestetické, auditivní.

Žák je spolutvůrce
kurikula. Záleží na jeho
zkušenostech.


Provedu vstupní diagnostiku schopností žáků (diskuse na téma nervové
soustavy, zájmové kroužky související s neurovědami, osobní zkušenosti se
studiem neurologie nebo příbuzných oborů).

Očekávané výstupy
v

ŠVP jsou směrem.

Žáci budou schopni identifikovat a popsat klíčové části a funkce nervové
soustavy.
Žáci budou rozumět vlivu nervové soustavy na zdraví a chování.

Jak budu žáky
motivovat k

práci?



Zdůraznění praktického významu pochopení nervové soustavy (pro Oše, pro
klinickou praxi)
Interaktivní a vizuálně atraktivní materiály(Kahoot, pracovní list s obrázky)
Spolupráce na skupinových projektech a soutěže (soutěž v somatologii)
Diskuze

žáků ve skupině

Jak budu hodnotit
tvůrčí výsledky žáků?



Kontinuální

hodnocení

během

projektů

a

diskusí.

Vrstevnické a samo-hodnocení na základě stanovených kritérií.
Prezentace projektů a zpětná vazba.



Jakým způsobem
vyzdvihnu cíle,
kterých se v průběhu
práce dosáhlo?


Cíle spojené s porozuměním nervové soustavy zdůrazním jako klíčové pro
osobní i profesní rozvoj žáků. Využiji slovní reflexe, které pomohou žákům lépe
zpracovat učivo, a vrstevnické hodnocení pro poskytování vzájemné zpětné
vazby. Dále použiji interaktivní kvízy pro zábavné a efektivní učení, které
umožní žákům prohloubit své znalosti a připravit se na budoucí výzvy.






Dle předloženého plánu vstřícného modelu kurikula rozhodni o jeho přínosech a úskalích. Vyjmenuj 5 úskalí
a 5 přínosů. Přínosy a úskalí se mohou týkat žáka, učiva, metod, cílů, způsobu hodnocení.

V

stř

ícn

ý

mode

l

ku

ri

ku

la

a

j

eh

o

pří

no

sy

a

ús

ka

PŘÍNOS vstřícného modelu kurikula

ÚSKALÍ vstřícného modelu kurikula

Efektivita

učení

Zv

ýšená zátež pro učitelé

Motivace k učení

K

omplikovanější hodnocení

Rozvíjí se kritické myšlení

I

nkluzivní prostředí žáci x žáci učitel x

žáci

Individu

ální přístup

S

ložitější zdroje k vyučování

Témata, do kterých materiál patří