Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




zapoctova-test-2-ze-dne-9-1-2012

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (148.55 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Výše příspěvku na výkon státní správy jednotlivým obcím závisí na:

a. rozsahu samostatné působnosti k výkonu územní samosprávy, velikosti správního obvodu vyjádřeného počtem obyvatel, velikosti správního centra vyjádřeného počtem obyvatel b. rozsahu přenesené působnosti k výkonu úz. samosprávy, velikosti správního obvodu vyjádřeného výměrou katastrů obcí, velikosti správního centra vyjádřeného počtem obyv. c. rozsahu přenesené působnosti k výkonu státní správy, velikosti správního obvodu vyjádřeného počtem obyvatel, velikosti správního centra vyjádřeného počtem obyvatel d. rozsahu přenesené působnosti k výkonu st. správy, velikosti správního obvodu vyjádřeného výměrou kat. obce, velikosti správního centra vyjádřeného počtem obyvatel

Motivačními daněmi pro obce v ČR jsou:

a. podíl 30 % na výnosu DPPO rozdělovaný podle sídla firmy, 2) podíl 1,5 % na výnosu DPPO rozdělovaný podle poměru počtu zaměstnanců v obci k 1. prosinci předcházejícího roku k součtu zaměstnanců ve všech obcích České republiky. b. podíl 30 % na výnosu DPFO z podnikání rozdělovaný podle místa bydliště podnikatele, 2) podíl 1,5 % na výnosu DPPO rozdělovaný podle poměru počtu zaměstnanců v obci k 1. prosinci předcházejícího roku k součtu zaměstnanců ve všech obcích České republiky. c. podíl 30 % na výnosu DPFO z podnikání rozdělovaný podle místa bydliště podnikatele, 2) podíl 1,5 % na výnosu DPFO ze závislé činnosti a funkčních požitků rozdělovaný podle poměru počtu zaměstnanců v obci k 1. prosinci předcházejícího roku k součtu zaměstnanců ve všech obcích České republiky. d. podíl 30 % na výnosu DPPO rozdělovaný podle sídla firmy, 2) podíl 1,5 % na výnosu DPFO ze závislé činnosti a funkčních požitků rozdělovaný podle poměru počtu zaměstnanců v obci k 1. prosinci předcházejícího roku k součtu zaměstnanců ve všech obcích České republiky.

Paušální (obecné, blokové, neúčelové) dotace:

a. ovlivňují chování příjemce, mají důchodový efekt b. ovlivňují chování příjemce, mají substituční efekt c. nemají ani substituční ani důchodový efekt d. ovlivňují chování příjemce, mají substituční i důchodový efekt

Výše příspěvku na výkon státní správy pro obce je stanovena:

a. zákonem o obcích (č. 128/2000 Sb.) b. vyhláškou Ministerstva financí ČR č.323/2002. c. zákonem o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů (č.250/2000Sb.) d. zákonem o státním rozpočtu

Za nadlimitní veřejnou zakázku se považuje:

a. veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota (veškeré hodnoty jsou stanoveny vždy bez DPH) dosahuje nejméně limitu stanoveného příslušným prováděcím předpisem (nařízením vlády ČR) b. veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota (veškeré hodnoty jsou stanoveny vždy bez DPH) dosahuje nejméně limitu stanoveného příslušným prováděcím předpisem (nařízením obce, nebo kraje nebo vlády ČR) c. veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota (veškeré hodnoty jsou stanoveny vždy s DPH) dosahuje nejméně limitu stanoveného příslušným prováděcím předpisem (nařízením vlády ČR) d. veřejná zakázka, jejíž konečná hodnota (veškeré hodnoty jsou stanoveny vždy s DPH) dosahuje nejméně limitu stanoveného příslušným prováděcím předpisem (nařízením obce, nebo kraje nebo vlády ČR) e. veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota (veškeré hodnoty jsou stanoveny vždy s DPH) dosahuje nejméně limitu stanoveného příslušným prováděcím předpisem (nařízením obce, nebo kraje nebo vlády ČR)

Témata, do kterých materiál patří