(11)19. a 20. Příprava na hodinu - Sopečná činnost
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
9. B – čas vyšel pro všechny fáze hodiny v podstatě podle plánu
– v rámci této třídy byl zřetelně patrný zájem alespoň u zhruba poloviny žáků, většina ostatních žáků přispívala k tématu, alespoň pokud k tomu byli přímo podníceni
– naplnění cílů bylo uspokojivé, nepodařilo se mi sice získat tolik zpětné vazby jako u 9. A, bylo však v podstatě u všech prověřeno, že o daném tématu vědí alespoň něco; bylo by v této třídě také stále dbát zvýšené pozornosti méně aktivním žákům, aby byla aktivita v rámci celé třídy rovnoměrnější
-
rovněž platí, že by bylo efektivnější využití mapy pro lepší upevnění daných oblastí výskytu sopek
-
pracovalo se mi i v této třídě poměrně velice dobře, neboť v rámci tohoto tématu třída projevila největší aktivitu v porovnání s předcházejícími hodinami, byť bylo potřeba některé žáky více podněcovat, aby především zpočátku nějakou aktivitu zaujali; nakonec jsem si také z hodin této třídy odnesl nějaké milé zážitky a pocity přátelské atmosféry, byť jsem měl z počátku mírné obavy, že mi mnozí věnovat pozornost nebudou vůbec, ve skutečnosti bylo potřeba tomu dát jen o něco času navíc