430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_Ukol_1_-_POJETI_ZAKA
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
osobnosti a zejména pak po těch stránkách osobností nejlépe všech jednotlivců, pro něž mají
skutečně ty nejlepší dispozice. Žáka tedy vnímám především jako dítě základní školy. Jelikož
chci být učitelem na 2. stupni a mám si právě představovat svůj přístup k žákům (či žákovi),
z mé strany zatím cítím obrovské vnitřní odhodlání pojímat žáka kladně, opatrně, citlivě, ale i
s jakousi pevností, rád bych byl i autoritou, i přesto bych velice ke každému žákovi chtěl
zachovat dostatečnou patřičnou úctu, byť vzhledem k rozmanitosti lidské osobnosti vím, že
jsou tato přání snad nemožná. Celkově k dětem jsem měl vždy kladný vztah, snad doteď
možná i lepší vztah než k dospělým. Mívám i chvíle, kdy raději vyhledávám kontakt s dětmi
než s dospělými. Zřejmě právě díky tomuto vztahu a přístupu k dětem jsem viděl snad téměř
jednoznačnou volbu na mé životní dráze, že se pokusím být učitelem, nejlépe takovým, abych
měl z toho především dobré pocity i na konci svého bytí.